Kastrup overnatning...
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 02-10-07 14:38

hejsa:)

vi flyver fra Kastrup lufthavn lørdag morgen kl. 09 til Asien, men vi bor i
Århus, og har derfor brug for
den billigste overnatning tættest på Kastrup lufthavn. Kastrup bed and
breakfast er desværre udsolgt:(
nogen der kender andre ultra billige alternativer?

hilsen jan og mette

Fra : Bjarne

Dato : 02-10-07 14:49

"Jan Tovgaard" <jantovgaard@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> breakfast er desværre udsolgt:(
> nogen der kender andre ultra billige alternativer?

Kan man ikke tage et nattog? Er der ikke noget med der går et tog ved
totiden fra århus?

mvh
Bjarne

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 02-10-07 15:48

> Kan man ikke tage et nattog? Er der ikke noget med der går et tog ved
> totiden fra århus?

den mulighed overvejer vi også:)

Fra : Bjarne

Dato : 02-10-07 20:11

Jan Tovgaard skrev:

> den mulighed overvejer vi også:)

Vi har prøvet begge dele i år.
Zleep Hotel har en fin beliggenhed både m.h.t. bil og tog og er fint,
hvis man f.eks. også skal en tur i Tivoli - hvad vi skulle.
Men nattesøvnen var ikke helt perfekt.

IC 190 er en fin løsning. Man kan tage første klasse og få god plads og
kaffe/te osv og selvom liggepladser savnes, er det OK.

I CPH åbner 7/11 tidligt.

Bjarne

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 02-10-07 20:33

vi tænker også på at tage toget så vi er der kl 02.15 ca om natten.
Den koster 140 kr da det er orange. vi skal flyve kl 09.
Kan man ikke sove lidt i lufthavnen på en bænk?
Kastrup har vel også åbent om natten med fly?

Fra : Bjarne

Dato : 02-10-07 20:51

Jan Tovgaard skrev:
> vi tænker også på at tage toget så vi er der kl 02.15 ca om natten.
> Den koster 140 kr da det er orange. vi skal flyve kl 09.
> Kan man ikke sove lidt i lufthavnen på en bænk?
> Kastrup har vel også åbent om natten med fly?

Tog 190 er da først i CPH 5:59?
Er det ikke godt nok?

Det første de råbner er 7/11, vistnok kl. 5, og de har en masse.
De var ved at ombygge, og jeg ved ikke hvordan det er nu, man kan sidde,
men næppe ligge.

Bjarne

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 02-10-07 20:56

> [...]
>
> Det første de råbner er 7/11, vistnok kl. 5, og de har en masse.
> De var ved at ombygge, og jeg ved ikke hvordan det er nu, man kan sidde,

toget 5.59 koster 320 kr pr. næse, imens toget der ankommer ca. 02.15 koster
140 kr,
da det er orange priser...

Men det er vel sådan man kan komme ind i lufthavnen?
det gør ikke så meget om 7/11 har åbent, da vi selv tager lidt mad med:)

Fra : Bjarne

Dato : 02-10-07 21:56

Jan Tovgaard skrev:

> [...]
>
> Men det er vel sådan man kan komme ind i lufthavnen?
> det gør ikke så meget om 7/11 har åbent, da vi selv tager lidt mad med:)

Jeg tror også det var IC 176 vi var med. Der var åbent da vi kom.
Når jeg nævner 7/11 er det fordi alt andet er ret dødt, og man kan
fordrive lidt tid der.

Bjarne

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-10-07 02:16

"Jan Tovgaard" <ukendt@ukendt.dk> wrote in

> Men det er vel sådan man kan komme ind i lufthavnen?

Lufthavnen har aldrig lukket. Når man har en billet til en morgenflyver,
får man som regel lov at blive sålænge man ikke forstyrrer eller på anden
måde opfører sig uden for normen.

Jeg har ikke prøvet de nye bænke i Arkaden, men har da set mange ligge og
sove på tværs over et par sæder.

Tjek om der stadig er adgang til et par lounges med ro og gode stole, på 1.
sal i Terminal 2. De ligger/lå over udgangen i enden af terminalen, men der
bliver lavet meget om i disse tider.

> det gør ikke så meget om 7/11 har åbent, da vi selv tager lidt mad
> med:)

7Eleven i Arkaden har døgnåbent som alle normale 7Eleven butikker. Det er
kun den i afdgangshallen der lukker om natten.

Fra : J.

Dato : 02-10-07 14:48

Jeg har boet på www.sleep.dk når jeg har haft et tidligt fly.

Fra : J.

Dato : 02-10-07 14:53

Sorry, jeg mente www.Zleep.dk

Fra : Bjarne

Dato : 02-10-07 20:01

J. skrev:
> Jeg har boet på www.sleep.dk når jeg har haft et tidligt fly.

zleep.dk har en fin beliggenhed, men hvis man vil sove tidligt, bør man
medbringe ørepropper og ikke være for sart m.h.t. støj.

Bjarne

Fra : Holst

Dato : 02-10-07 14:52

Jan Tovgaard wrote:

> [...]
> breakfast er desværre udsolgt:(
> nogen der kender andre ultra billige alternativer?

Prøv at kig på http://www.danhostel.dk og http://www.cabinn.dk

Det vil dog nok være nødvendigt med tog, metro eller bus derfra, men det
går vel også an.

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 02-10-07 22:07

> [...]
> breakfast er desværre udsolgt:(
> nogen der kender andre ultra billige alternativer?

Hej Jan og Mette

Jeg vil også anbefale Zleep-inn airport hotel. Jeg overnattede på Zleep.dk i
Tårnby i går. Det ligger rigtigt godt i forhold til Tårnby Station -
5minutter på gåben. Herfra nem adgang til Lufthavnen. Overnatningen er
billig. Det er ikke luksus - på ingen måde. Blot en seng og et bad, men jeg
oplevede ikke problemer med larm. Der var så stille, at jeg umiddelbart
troede, at jeg var eneste gæst Kunne dog se her til morgen, at det var
jeg ikke

Hilsen Pernille
www.pernille-kennet.dk
rejsebeskrivelser fra hele verden - opdateret med vores jorden-rundt tur
2007.

Fra : Bjarne

Dato : 03-10-07 07:33

Kennet og Pernille skrev:

> [...]
> oplevede ikke problemer med larm. Der var så stille, at jeg umiddelbart
> troede, at jeg var eneste gæst Kunne dog se her til morgen, at det var

Det kan være det afhænger af, hvor på hotellet man bor - eller hvornår
man går i seng.
Støjen kom dels fra gaden, men især fra trafikken på gangene og de mange
døre der blev åbnet og lukket.
Engang efter midnat blev der meget roligt.

Bjarne