Billig overnatning i New York
Fra : Jesper Andersen

Dato : 02-10-07 09:09

Hejsa...
Jeg er ved at planlægge en tur for mig og min kæreste til NY og Las
Vegas.
Vores plan er at tage derover 14 dage ialt. De første ca 10 dage i NY
og de sidste 3-4 dage i las vegas.
Overnatning i Las vegas har vi styr på, men vi mangler et sted at
overnatte i NY.
Jeg er sådan set rimelig åben og sætter ikke de store krav, men det er
være med fruen...
Derfor følgende krav.

- Max. 45 min transport til centrum.
- Dobbeltværelse med eget bad.
- Må ikke ligge i et "farligt" kvarter.
- Må ikke koste "en månedsløn" (i den billige ende.)

Hvis nogen kan anbefale nogle steder, ville dette være fedt...

Mvh
Jesper

Fra : Brian Nordahl

Dato : 02-10-07 11:01

http://www.cosmohotel.com/info/index.html
jeg brugte det for et par år siden, der er en kort beskrivelse på
profilrejser hjemmeside
http://www.profil-rejser.dk/script/site/default.asp
eventuelt kan du se på deres hotelforslag. i usa kataloget.

vh Brian

Fra : Pernille

Dato : 04-10-07 19:48

"Jesper Andersen" <jaREMOVE@sindby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> - Må ikke koste "en månedsløn" (i den billige ende.)
>
> Hvis nogen kan anbefale nogle steder, ville dette være fedt...

Jeg ved ikke, hvad du kalder billigt. Men vi var på Best Western, lige et
halvt minuts gang fra Time Square. Det var vi rigtig glade for! Jeg tror, at
det lå på 48th str. W.
New York er ikke så "farlig" længere. Vi var igennem Harlem, i sommer, og
der var ganske fredeligt!
New York er, efter min mening, en rigtig dejlig by.
Las Vegas er også dejlig. Jeg er, især, imponeret af deres vandorgel, hvor
der hver ca. 20. min. spilles musik. Det er så flot. Især om aftenen.
God tur.

Fra : Mic

Dato : 06-10-07 11:31

Et godt og brugbart værktøj, når man skal finde hotel i New York (og
andre steder), er Tripadvisor: http://www.tripadvisor.com/Hotels-g60763-New_York_City_New_York-Hotels.html
Gennem denne fandt jeg Radio City Apartments http://www.radiocityapts.com/
hvor vi boede for en måned siden i 10 dage. Hotellet bliver 'rated'
ret højt og koster ikke en bondegård. Perfekt beliggenhed i 49. gade
tæt på Times Square, Rockefeller Center, Central Park og meget mere.
Værelserne har som ekstra bonus køkkenafdeling. Eneste problem med
dette hotel er, at man skal være ude i rigtig god tid.....

Rigtig god tur.

Michael