Weekendtur til middelhavet
Fra : Ukendt

Dato : 01-10-07 18:16

Har I kendskab til rejsebureau'er som tilbyder weekendture (eller forlængede
weekendture) til fx. Kreta eller Mallorca i uge 41? Altså 3dages-ture. Jeg
har spurgt ved nogle af de store danske rejseselskaber, men de gør ikke i
weekendture til de destinationer lige pt.
Alternativt fly og hotel separat hvis det kan betale sig. Kreta har nok
førsteprioritet. Afrejse fra Billund eller Kastrup (eller Hamborg).

Håber på hjælp

MVH Steen

Fra : Torben Andersen

Dato : 01-10-07 20:01

Hej Steen.

Her er et par bud fra http://www.tyrkieteksperten.dk/
Vejret plejer at være bedre i Tyrkiet, end det er på Mallorca på denne tid
af året.
11/10/2007 2.799 Alanya 3 DAGE
Odeon Lejl.

11/10/2007 2.799 Side 3 dage