Grupperejser og et rejsebureau i Tyskland
Fra : Kennet og Pernille

Dato : 24-09-07 20:00

Hej

jeg skal ud at rejse med nogle studerende, men flybilletterne er meget dyre,
når jeg skal bruge 24 frem for bare 2. Jeg tænker derfor på, om der er
forskel på, hvilket selskab jeg kontakter? Vi overvejer at flyve fra
Hamburg. Er der nogen der kender et pålideligt tysk rejsebureau?

Kennet

--
www.pernille-kennet.dk
nu opdateret med rejsebeskrivelser fra vores "2007 jorden-rundt-tur"

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 24-09-07 20:10

"Kennet og Pernille" <ikke@nogen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> er forskel på, hvilket selskab jeg kontakter? Vi overvejer at flyve fra
> Hamburg. Er der nogen der kender et pålideligt tysk rejsebureau?

Nu plejer i jo godt nok at rejse verden rundt, så ved ikke om i kan bruge
det til noget, men jeg har brugt nogle der hedder Onlineholidays.de de er
meget fornuftige, og meget flinke og rare, de svarer over Skype.

Hilsen
lars Jensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 24-09-07 20:15

> [...]
> er forskel på, hvilket selskab jeg kontakter? Vi overvejer at flyve fra
> Hamburg. Er der nogen der kender et pålideligt tysk rejsebureau?

Ellers kan i jo evt. spørge i de.rec.reisen.misc Det kan være de kan hjælpe
jer :)

Fra : søren brix

Dato : 24-09-07 20:43

> [...]
> er forskel på, hvilket selskab jeg kontakter? Vi overvejer at flyve fra
> Hamburg. Er der nogen der kender et pålideligt tysk rejsebureau?

Hej

prøv dem her http://www.jasoerejser.dk/hvem_er_vi.html

vh

Søren