Rejse til Ibiza
Fra : Peter McFly Christia~

Dato : 18-09-07 17:08

Hej
Hvis nogen er jer unge ude ved skærmene skulle på en såkaldt druktur,
og lige gerne vil smugkigge inden i bestiller rejsen, har jeg lagt 3 klip ud
på youtube fra 1996.
De er gamle, men jeg tror konceptet er det samme.

Se dem her:

Her er linket til video del 1:
http://youtube.com/watch?v=HicnyvBSijo

Her er linket til video del 2:
http://youtube.com/watch?v=3Pbck1BnmIg

Her er linket til video del 3:
http://youtube.com/watch?v=XQ12xWuAIf0

Hilsen

Peter

Fra : Tony

Dato : 18-09-07 23:22

"Peter McFly Christiansen" <mcfly2go@SLETyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ud på youtube fra 1996.
> De er gamle, men jeg tror konceptet er det samme.

Det er det,- har været der flere gange, og det var meningen at skulle ha'
været der i år igen, men valgte Sunny Beach i Bulgarien, osse et fedt sted,
med fuld gang i den.

Tony