Billigst til Litauen
Fra : steffen

Dato : 18-09-07 10:02

Er der nogen, der ved, hvad den billigste rejse til Litauen koster? Og
er det mon fly, tog, færge, bus eller egen bil?

hilsen
Steffen

Fra : Holst

Dato : 18-09-07 10:20

steffen wrote:

> Er der nogen, der ved, hvad den billigste rejse til Litauen koster? Og
> er det mon fly, tog, færge, bus eller egen bil?

Tag på stop.

Fra : steffen

Dato : 18-09-07 10:26

Vi er et band, der skal spille et par steder derovre, så vi har en del
gear, vi skal have med. Derfor er stop sgu' nok for vanskeligt. Ellers
godt bud

Steffen

Fra : Bjarne

Dato : 18-09-07 19:50

steffen skrev:
> Vi er et band, der skal spille et par steder derovre, så vi har en del
> gear, vi skal have med. Derfor er stop sgu' nok for vanskeligt. Ellers
> godt bud
>
> Steffen

Med tog skulle det billigste være at tage med et af de to daglige tog,
der kører direkte mellem Warszawa og Vilnius, da man undgår at rejse
transit gennem Hviderusland.

Prøv at finde forbindelser med www.bahn.de og hvis DSB tåger om, hvilket
land Litauen ligger i, så prøv at købe billetten hos Tyskerne.

Bjarne

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 19-09-07 08:04

On Tue, 18 Sep 2007 02:26:00 -0700, steffen <moestrup@gmail.com>
wrote:

>Vi er et band, der skal spille et par steder derovre, så vi har en del
>gear, vi skal have med.
Er i med egen bil/bus/varevogn ?
Man kan benytte Baltic-Bridge-ruten mellem Fredericia og Klaipeda havn
i Litauen.

/Hans

Fra : Holst

Dato : 19-09-07 08:15

Hans Kjærgaard wrote:

> Man kan benytte Baltic-Bridge-ruten mellem Fredericia og Klaipeda havn
> i Litauen.

Kigger man på http://www.dfdstorline.com/Infobridge/ virker det ikke
til, at de tager passagerer med på BalticBridge-ruten.

Fra : Hans Kjærgaard

Dato : 20-09-07 07:42

On Wed, 19 Sep 2007 09:14:48 +0200, Holst <newsnov06@shelter.dk>
wrote:

>Kigger man på http://www.dfdstorline.com/Infobridge/ virker det ikke
>til, at de tager passagerer med på BalticBridge-ruten.
Det er en fragtrute, men de tager også passagerer med.

/Hans

Fra : Holst

Dato : 20-09-07 08:14

Hans Kjærgaard wrote:

> Det er en fragtrute, men de tager også passagerer med.

Hvordan fortolker du:

"Passenger accomodation on board freight ships can be arranged on
AngloBridge, BritanniaBridge, ElbeBridge, EuroBridge and NorBridge."

der kan læses på

http://www.dfdstorline.com/Infobridge/Default.asp?si=983

Personligt forstår jeg det således, at når BalticBridge ikke er nævnt,
så tages der ikke passagerer med.

Fra : Holst

Dato : 20-09-07 08:17

Holst wrote:

> Personligt forstår jeg det således, at når BalticBridge ikke er nævnt,
> så tages der ikke passagerer med.

Okay, under 'General information' er Baltic Bridge så nævnt, så den er
nok bare i farten ikke blivet nævnt på den anden side.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 19-09-07 08:37

Hans Kjærgaard skrev:

> Er i med egen bil/bus/varevogn ?
> Man kan benytte Baltic-Bridge-ruten mellem Fredericia og
> Klaipeda havn i Litauen.

I kan også køre til Karlshamn i Blekinge. Derfra går færge
til Klaipeda.

DFDS Lisco:
http://www.lisco.se/dfdstorlinelisco/sv

--
Herluf :·)

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-09-07 09:24

"steffen" <moestrup@gmail.com> wrote in message
> Vi er et band, der skal spille et par steder derovre, så vi har en del
> gear, vi skal have med. Derfor er stop sgu' nok for vanskeligt. Ellers
> godt bud

Det springende punkt er om I har bil, hvor mange I er og hvor meget bagage I
har (er tog/fly overhovedet realistisk?). Uden den viden kan man ikke svare
på dit spørgsmål.

Hvis I har bil med plads til alle + bagage, så er Polferries (KØBENHAVN -
SWINOUJSCIE) måske det billigste, da Karlshamn - Klaipeda er ret dyr per
person.

Fra : steffen

Dato : 19-09-07 11:39

On 19 Sep., 10:24, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:
> [...]

> har (er tog/fly overhovedet realistisk?). Uden den viden kan man ikke svare

Vi skal sandsynligvis ikke have bil med, og det er også muligt, at det
kun bliver meget lidt gear, vi skal medbringe, så fly/tog er bestemt
også en mulighed.

Steffen

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 19-09-07 12:02

> Vi skal sandsynligvis ikke have bil med, og det er også muligt, at det
> kun bliver meget lidt gear, vi skal medbringe, så fly/tog er bestemt
> også en mulighed.

Fly er helt sikkert billigere end tog. En søgning viser ca. 1300 kr retur.
Det kan toget ikke konkurrere med og da slet ikke hvis man regner tiden med.

Vilnius er i øvrigt en dejlig by med mange spændende restauranter. Man kan
f.eks. få bæverhale, men det kan jeg så IKKE anbefale.

Få fat i en frisk kopi af Vilnius in your pocket, når I ankommer:
http://www.inyourpocket.com/city/vilnius.html

Hilsen
Uffe

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-09-07 21:39

steffen <moestrup@gmail.com> wrote in

> Vi skal sandsynligvis ikke have bil med, og det er også muligt, at det
> kun bliver meget lidt gear, vi skal medbringe, så fly/tog er bestemt
> også en mulighed.

Baltic Airlines flyver København-Vilnius, men med skiftende flytyper. I
lavsæsonen er det typisk små AVRO rj100 fly, hvor musikgear kan være et
problem. Så tjek lige flytypen hvis det ender med fly.

Grejet skal såmænd nok komme frem, det er bare et spørgsmål om hvornår

Fra : michael

Dato : 19-09-07 15:21

Hvorfra? Hvor mange mennesker? Hvor længe skal I være væk? Hvor meget
baggage?

Lidt præcision i spørgsmålet vil måske gøre at man kan svare på det.

/michael