Verden rundt via New Zealand
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 17-09-07 00:06

Jeg har planer om at tage en tur til New Zealand til vinter,
og da landet befinder sig på den modsatte side af kloden, har
jeg fået den ide at kombinere det med at flyve jorden rundt.
Problemet er så: hvor finder man den slags flybilletter henne?

De online billetsteder jeg har kigget på giver ikke mulighed
for den slags ønsker, og de standard round-the-world billetter
som f.eks. Star Alliance tilbyder har krav om mindst 3 ophold
af 24 timers varighed, hvilket jeg ikke ønsker.

Fra : J

Dato : 17-09-07 07:55

On Mon, 17 Sep 2007 01:05:54 +0200, Jesper Lauridsen
<rorschak@sorrystofanet.dk> wrote:

> [...]
>som f.eks. Star Alliance tilbyder har krav om mindst 3 ophold
>af 24 timers varighed, hvilket jeg ikke ønsker.

Jeg/vi har lige fået arrangeret en rejse NZ tur/retur med
Hannibalmarcopolo i Borgergade. Dog samme side af jorden begge gange.
De må nok siges at være NZ eksperter. Men du kan da også kontakte FDM.

Højsæson derovre er januar, så hvis du vil med Singapore Airlines er
det desværre på høje tid at reservere.

Jeg har godt hørt om den slags jordomrejse billetter. Men jeg er ikke
pensionist endnu, eller ung studerende.

mvh

John

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 17-09-07 22:42

> [...]
> som f.eks. Star Alliance tilbyder har krav om mindst 3 ophold
> af 24 timers varighed, hvilket jeg ikke ønsker.

Hej

der er ikke rigtig andre muligheder. Måske kan et bureau sammensættet en
løsning, men den kommer til at bestå af enkelt rejser. En jorden rundt
billet har altid krav om et antal minimums landinger. Men hvis du har tid,
kan du da altid stoppe et par dage i Singapore og San Francisco. I modsat
fald er der ingen anden udvej end en alm. billet.

Kennet

Fra : Nicolai

Dato : 18-09-07 11:18

> [...]
> som f.eks. Star Alliance tilbyder har krav om mindst 3 ophold
> af 24 timers varighed, hvilket jeg ikke ønsker.

Jeg var på samme tur i 2001 - brugte kilroy - kan klart anbefales.

Fra : Carsten Keller

Dato : 18-09-07 13:37

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> wrote in message
> [...]
> jeg fået den ide at kombinere det med at flyve jorden rundt.
> Problemet er så: hvor finder man den slags flybilletter henne?

Kilroy, Jysk, MarcoPolo og sikkert alle andre bureauer kan lave den slags.

> [...]
> som f.eks. Star Alliance tilbyder har krav om mindst 3 ophold
> af 24 timers varighed, hvilket jeg ikke ønsker.

Hvor mange ophold er det så du har tænkt dig? Eller det vigtige for dig er
måske bare at du vil flyve øst på hele vejen, stadig kun med stop i NZ? I
sandhed et ejendommelig ønske i så fald

Keller

Fra : Uffe Møller

Dato : 23-09-07 20:39

myplanet.com.....australisk/new zealandsk venskabsforening også en klar
mulighed. Brugte dem selv da jeg var afsted i januar og bruger dem igen til
næste januar

Uffe

Fra : Pierre Dragh

Dato : 27-09-07 12:54

Hvis du flyver med Air Newzealand fra london er de muligt, da de flyver til
Aukland over Hong Kong eller Los Angeles check deres web site for priser.
Pierre