Billig adapter til australsk stik søges...
Fra : Thomas

Dato : 15-09-07 19:35

Hey.

Kan ikke finde en billig dansk->australsk 230v adaptor. Nogle tips?

Thomas

Fra : Thomas

Dato : 16-09-07 14:52

Svarer lige på mit eget spørgsmål

www.batteribyen.dk

Fra : Thomas

Dato : 17-09-07 21:32

69,- inkl. porto i øvrigt.

Fra : Povl Erik Olesen

Dato : 16-09-07 18:56

gå ind i en elbutik- de har en multipakke, der kan bruge i forskellige lande
pris. under 100 DKK

Fra : Kim Andersen

Dato : 17-09-07 16:42

Hej

I Københavns lufthavn har de en konverter der kan konvertere til alle lande
og omvendt til 250,-. Den fylder ikke meget, så hvorfor købe konvertere til
specifikke lande. Har selv i april været i Australien og der vikede den
upåklageligt, lige indtil den blev hugget på et hotel værelse i Sydney (Det
var jo en lækker lille sag).

MVH

Kim

Fra : ks

Dato : 17-09-07 23:53

On Mon, 17 Sep 2007 17:42:08 +0200, "Kim Andersen"
<KimAndersenNineNineNine@hotmail.com> wrote:

> [...]
>upåklageligt, lige indtil den blev hugget på et hotel værelse i Sydney (Det

Jeg købte en OBH multiadapter for nogle år siden til en 60 -70 kr.
Meget kompakt og vældig praktisk.