AUSTRALIEN BIL SÆLGES
Fra : Michael Hansen

Dato : 15-09-07 00:59

Jeg rejser i øjeblikket i Australien og skal have solgt min Toyota
Landcruiser i februar 2008. Jeg har brugt rigtig lang tid på
at finde en bil her for der er mange der ikke er vedligeholdt. Den
er
udstyret med GPS, UHF radio, 2x80 liter diesel tanke, 100 liter
vandtank, kompresser, 220V udtag, fuld køkken udstyr samt en masse
andet. Taget kan hæves og der kan således sove 3 i bilen.
Bilen har fuld service bog og er i rigtig god stand.
Jeg har gennem den lokale Toyota Landcruiser klub i Melbourne fået
en
billig kasko forsikring (2000 om året) som kan overtages af den nye
ejer.

Har undersøgt hvad det koster at leje den samme model hos
http://www.campertravel.com.au/ hvor de kalder typen Off Roader (2.5
people)- prisen er 25500 kr. pr. måned.

Skriv hvis du er interesseret så kan jeg sende nogle billeder af bilen
eller hvis du har spørgsmål til bilkøb i Australien.

Fra : Ulvir

Dato : 15-09-07 02:22

"Michael Hansen" <eposthansen@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Må vi lige få det en gang mere?