Bedste helserejse HVOR?
Fra : Sune

Dato : 11-09-07 19:38

Er der nogen der har prøvet rigtig godt???

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 11-09-07 20:02

Sune <æåø@æøå.æø> writes:

> Er der nogen der har prøvet rigtig godt???

Det kommer jo an på hvad du vil med en helserejse. Er det bare for at
få noget wellness eller er det en egentlig behandlingsrejse? Er det
mod psoriasis, astma, gigt eller noget helt syvende?

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Thomas Jensen - alpe~

Dato : 12-09-07 07:12

Hej,

>Er der nogen der har prøvet rigtig godt???

lidt uklart hvad du mener m. helserejse? :)

Men Bad Gastein i Østrig er en _dejlig_ kurby.

Det skal siges at jeg potentielt er lidt farvet - da vi har en
lejlighed til udlejning der. (alpeferie.dk).
--
Venlig hilsen
Thomas Jensen

Fra : Sune

Dato : 12-09-07 13:33

On Wed, 12 Sep 2007 08:12:23 +0200, Thomas Jensen - alpeferie.dk
<tj@dev.null> wrote:

> lidt uklart hvad du mener m. helserejse? :)

Jeg havde kik på denne her,
men er jo ikke helt billig.

Nogen der kender noget til den:

http://politiken.dk/tjek/rejser/rejserguider/guidespispaarejsen/article370622.ece