Berlin, Berlin
Fra : lhs

Dato : 09-09-07 17:27

Hej

Satser på at tage min halvstore (10 og 16) tøser med til Berlin i
efterårsferien 3-4 overnatninger, nogle tips til seværdigheder og
overnatningsmuligheder, gerne i Kreuzberg... pensionat eller lig..

Lars HS

Fra : SEJ

Dato : 10-09-07 20:20

hej Lars
se tråd længere nede.
Vi boede i kreuzberg sidst rigtig godt og hyggeligt, jeg tror bare ikke
lejligheden er noget for dine døtre, idet vi fik en rigtig smart indrettet
mandelejlighed med en del afklædte mænd på væggene, en pan oversengen i tyl
og palme i stueen, og man skulle ike kigge i de kulørte "ugeblade" men et
rigtigt hyggeligt.
Prøv og se om du kan finde noget omkring Oraniestrasse det passe rnok bedre.

mvh

SEJ

Fra : Flinkesen

Dato : 10-09-07 22:19

> [...]
> efterårsferien 3-4 overnatninger, nogle tips til seværdigheder og
> overnatningsmuligheder, gerne i Kreuzberg... pensionat eller lig..

Måske er der noget her, I kan bruge.

http://www.tolle-wohnungen.de/

JK

Fra : John

Dato : 10-09-07 22:25

lhs skrev:
> [...]
> efterårsferien 3-4 overnatninger, nogle tips til seværdigheder og
> overnatningsmuligheder, gerne i Kreuzberg... pensionat eller lig..

Jeg plejer at bruge 123berlinzimmer.de
Her har jeg altid fundet det jeg ledte efter.

Mvh

John

Fra : ks

Dato : 11-09-07 06:41

On Sun, 9 Sep 2007 18:26:45 +0200, "lhs" <shane@(fjern)egt2net.dk>
wrote:

> [...]
>efterårsferien 3-4 overnatninger, nogle tips til seværdigheder og
>overnatningsmuligheder, gerne i Kreuzberg... pensionat eller lig..

Her er et par gode steder:
www.venere.com

og

www.hrs.de

Fra : Sune

Dato : 11-09-07 19:33

Vi tog bare derned og kørte rundt og kikkede efter et skilt: Pension.
Tyve minutter så havde vi fundet det.
Det gør vi iøvrigt altid, næsten uanset hvor.
Har en gang være uheldig med at booke hjemmefra