| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | Er det prisen? Fra : Tingskoven | 
  Dato :  09-10-07 18:53 |  
  |   
            Hej
 Jeg har ved en forhandler på Sjælland fået tilbudt én Suzuki GSF650SAK7 650, 
 fra 2007, og som har kørt 3000 km, til en pris på 86K,- kr. inkl. lev.
 Da der ikke er mange af denne mc, med ABS og vandkølet på nettet, at 
 samligne med, vil jeg gerne høre jer, hvad denne mc bliver handlet til 
 privat/forhandler?
 Nyprisen har været 93K.
 
 Mvh 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Ole Hansen (09-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ole Hansen | 
  Dato :  09-10-07 20:16 |  
  |  
 
            Tingskoven wrote:
 > Hej
 > Jeg har ved en forhandler på Sjælland fået tilbudt én Suzuki GSF650SAK7 650, 
 > fra 2007, og som har kørt 3000 km, til en pris på 86K,- kr. inkl. lev.
 > Da der ikke er mange af denne mc, med ABS og vandkølet på nettet, at 
 > samligne med, vil jeg gerne høre jer, hvad denne mc bliver handlet til 
 > privat/forhandler?
 > Nyprisen har været 93K.
 Der kan dårligt være ret mange af dem til salg og hvis cyklen ellers er
 fuldstændig fejlfri, så tror jeg ikke prisen er helt ved siden af, når
 det er ved en forhandler..
 I øvrigt hurtigt at blive træt af sin nye cykel   
-- 
 Ole Hansen
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           Sune (09-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  09-10-07 20:43 |  
  |   
            
 "Tingskoven" <tingskoven@c.dk> skrev i en meddelelse 
 news:470bbfff$0$63801$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej
 > Jeg har ved en forhandler på Sjælland fået tilbudt én Suzuki GSF650SAK7 
 > 650, fra 2007, og som har kørt 3000 km, til en pris på 86K,- kr. inkl. 
 > lev.
 > Da der ikke er mange af denne mc, med ABS og vandkølet på nettet, at 
 > samligne med, vil jeg gerne høre jer, hvad denne mc bliver handlet til 
 > privat/forhandler?
 > Nyprisen har været 93K.
 
 Prisen lyder helt ok.
 
 Er den rød/maroon og fra Enghave ? Hvis ja, kender jeg dens tidligere ejer.
 
 Vh Sune
 
 >
 > Mvh
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Anders Majland (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Majland | 
  Dato :  10-10-07 08:37 |  
  |   
            > Er den rød/maroon og fra Enghave ? Hvis ja, kender jeg dens tidligere 
 > ejer.
 
 Bare af nysgerrighed - hvorfor skippe den igen efter bare 3000km ? 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
            Sune (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Sune | 
  Dato :  10-10-07 09:45 |  
  |   
            
"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:470c8131$0$2107$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Er den rød/maroon og fra Enghave ? Hvis ja, kender jeg dens tidligere 
 >> ejer.
 >
 > Bare af nysgerrighed - hvorfor skippe den igen efter bare 3000km ?
 I det her tilfælde - Direktør - mange penge - "næh den er for kedelig" - hen 
 og købe en GSX600R i stedet.
 Og som gammel Bandit-fan var jeg dybt rystet, for det var lige den maskine 
 jeg godt kunne tænke mig, men ikke har råd til   
Det er der faktisk - måske ikke så mange - men alligevel flere der gør.
 vh Sune
 >
 > 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             Anders Majland (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Majland | 
  Dato :  10-10-07 14:03 |  
  |  
 
            > I det her tilfælde - Direktør - mange penge - "næh den er for kedelig" - 
 > hen og købe en GSX600R i stedet.
 I forhold til en "passende bil" er det jo sikkert også småpenge at brænde af 
 på en mc.
 /A - der ikke lider af for mange penge der brænder i lommen efter at blive 
 skudt af, ellers var der nok også væsenligt flere mc'er i stalden (helt 
 bogstaveligt - garagen er en gammel stald, men svinebåsene er dog væk    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Perminator (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Perminator | 
  Dato :  10-10-07 21:48 |  
  |   
            
"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:470ccd8c$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> I det her tilfælde - Direktør - mange penge - "næh den er for kedelig" - 
 >> hen og købe en GSX600R i stedet.
 >
 > I forhold til en "passende bil" er det jo sikkert også småpenge at brænde 
 > af på en mc.
 >
 > /A - der ikke lider af for mange penge der brænder i lommen efter at blive 
 > skudt af, ellers var der nok også væsenligt flere mc'er i stalden (helt 
 > bogstaveligt - garagen er en gammel stald, men svinebåsene er dog væk   
Hej Anders
 Jeg arbejder præcis på det samme: Svinebåsene er kørt ud, men gulvet skal 
 hugges op og støbes plant, og loftet skal stabiliseres med et par 200 x 100 
 mm I Dipper, der bærer belastningen fra et 10 cm betonloft, som bygningen 
 ikke var dimensioneret til.
 Jeg klodser Dipperne op, og spænder bjælkerne op inod dem, og får på denne 
 måde rettet op til et ordentligt værksted.
 Der bliver en liftplads, og een, måske to pladser til restaureringsobjekter.
 Det er er langt sejt træk, at lave en stald om til brugeligt MC-værksted, 
 men det er et mål, som jeg ser indenfor rækkevide i løbet af vinteren.
 vh
 -- 
 "Perminator"
 Per Misser
 CX500 Eurosport 82
 http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=1057 
            
             |   |   
            
        
 
            
         
               Anders Majland (11-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Majland | 
  Dato :  11-10-07 09:45 |  
  |   
            > Jeg arbejder præcis på det samme: Svinebåsene er kørt ud, men gulvet skal 
 > hugges op og støbes plant, og loftet skal stabiliseres med et par 200 x 
 > 100 mm ....
 > Det er er langt sejt træk, at lave en stald om til brugeligt MC-værksted, 
 > men det er et mål, som jeg ser indenfor rækkevide i løbet af vinteren.
 
 Det største problem når svinene er kørt ud er opvarmningen ... Sidste vinter 
 havde jeg gasovn kørende, der kunne give lidt strålevarme. Men jeg har fået 
 anskaffet en stor brugt brændeovn som jeg skal have sat til samme skorsten 
 som fyret, og så måske lavet nogle isolerede skillevægge så jeg kan lave et 
 mindre opvarmet område - så varmen ikke bare fiser ud af utætte staldvinduer
 
 /A 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Michael Dahlberg (11-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Dahlberg | 
  Dato :  11-10-07 10:47 |  
  |   
            
"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i en meddelelse 
 news:470de285$0$2097$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
 >> Jeg arbejder præcis på det samme: Svinebåsene er kørt ud, men gulvet skal 
 >> hugges op og støbes plant, og loftet skal stabiliseres med et par 200 x 
 >> 100 mm ....
 >> Det er er langt sejt træk, at lave en stald om til brugeligt MC-værksted, 
 >> men det er et mål, som jeg ser indenfor rækkevide i løbet af vinteren.
 >
 > Det største problem når svinene er kørt ud er opvarmningen ... Sidste 
 > vinter havde jeg gasovn kørende, der kunne give lidt strålevarme. Men jeg 
 > har fået anskaffet en stor brugt brændeovn som jeg skal have sat til samme 
 > skorsten som fyret, og så måske lavet nogle isolerede skillevægge så jeg 
 > kan lave et mindre opvarmet område - så varmen ikke bare fiser ud af 
 > utætte staldvinduer
 >
 > /A
 Var det ikke nemmere at hive svinene derind igen, de varmer, og når man ikke 
 behøver varmen, kan man jo spise dem!
 Ja, det var jo bare et forslag   
Lugten? Jamen den vænner grisene sig utrolig hurtigt til   
Michael D 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Anders Majland (11-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Majland | 
  Dato :  11-10-07 13:11 |  
  |  
 
            > Var det ikke nemmere at hive svinene derind igen, de varmer, og når man 
 > ikke behøver varmen, kan man jo spise dem!
 > Ja, det var jo bare et forslag   
>
 > Lugten? Jamen den vænner grisene sig utrolig hurtigt til   
Men de græver jo lidt arbejde sådan nogle ... Men det kunne da være et 
 interessant regnestykke. Altså hvad varmeafgivelsen er fra en gris - både 
 middel og min/maks under opfedningen.... Hmm jeg kunne sikkert låne nogle af 
 naboen og teste med.
 Der er nok mere ide i at tilbyde opstaldning af heste - Så kan indtægten 
 fåes i kolde kontanter mens dyrene opvarmer lokalet og ejerne selv kommer og 
 passer dem    
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Bo Nielsen (11-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Nielsen | 
  Dato :  11-10-07 23:21 |  
  |   
            
> Men de græver jo lidt arbejde sådan nogle ... Men det kunne da være et 
 > interessant regnestykke. Altså hvad varmeafgivelsen er fra en gris - både 
 > middel og min/maks under opfedningen.... Hmm jeg kunne sikkert låne nogle 
 > af naboen og teste med.
 >
 > Der er nok mere ide i at tilbyde opstaldning af heste - Så kan indtægten 
 > fåes i kolde kontanter mens dyrene opvarmer lokalet og ejerne selv kommer 
 > og passer dem   
Ku' måske også være et interessant studium at se hvodan det (citat Hekto) 
 "nervøse forstadie til bøffer og sæbe" reagerer når den nys monterede 
 råve-potte skal testes i værkstedet   
ScooterBo
 (som ikke, i øvrigt, har problemer med bemeldte dyregruppe) 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Anders Majland (12-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Anders Majland | 
  Dato :  12-10-07 11:16 |  
  |   
            > Ku' måske også være et interessant studium at se hvodan det (citat Hekto) 
 > "nervøse forstadie til bøffer og sæbe"
 
 Sådan en kødscooter har da helt klart sin berettigelse. I tidligere sider 
 tog de slæbet, men idag kan de vist kun bruges til hobby eller sport.
 
 > (som ikke, i øvrigt, har problemer med bemeldte dyregruppe)
 
 Som regel heller ikke her - kun enkelte gange hvor en uøvet hest/rytter har 
 forvildet sig ud i "meget" trafik 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                   Hekto (12-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Hekto | 
  Dato :  12-10-07 11:53 |  
  |  
 
            Bo Nielsen used his keyboard to write :
 > Ku' måske også være et interessant studium at se hvodan det (citat Hekto)
 > "nervøse forstadie til bøffer og sæbe" reagerer når den nys monterede
 > råve-potte skal testes i værkstedet   
.... webcam påkrævet!   
-- 
 /Hekto
 Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650
 Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer
 Verein'
 www.hekto.dk  www.dfmc.dk/hekto
Alt godt fra dyreriget! Vilde Pantere og
 Elefanter!
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Bo Nielsen (12-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Bo Nielsen | 
  Dato :  12-10-07 14:28 |  
  |   
            
"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT13> skrev i en meddelelse 
 news:mn.63057d7ad5b64371.41842@urxgb.qxROT13...
 > Bo Nielsen used his keyboard to write :
 >> Ku' måske også være et interessant studium at se hvodan det (citat Hekto)
 >> "nervøse forstadie til bøffer og sæbe" reagerer når den nys monterede
 >> råve-potte skal testes i værkstedet   
>
 > ... webcam påkrævet!   
Tror nok lige et sådan klip på u-Tube ku' gi' en sikker plads i dagspressen 
  
ScooterBo 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                   Thore Jensen (13-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thore Jensen | 
  Dato :  13-10-07 09:44 |  
  |  
 
            Bo Nielsen skrev:
 > 
 > Ku' måske også være et interessant studium at se hvodan det (citat Hekto) 
 > "nervøse forstadie til bøffer og sæbe" reagerer når den nys monterede 
 > råve-potte skal testes i værkstedet   
> 
 Det kan jeg svare på, min kone har efterhånden fire stk (look who's the 
 ass now..)af de omtalte forstadier..
 Netop pga. manglen på varme var undertegnede rykket over i hestestalden 
 i forrige weekend, da jeg skulle have liv i Huskyen for første gang..
 Jeg havde ellers højt og helligt lovet fruen IKKE at starte maskineriet 
 inde på staldgangen..
 Da jeg havde samlet maskinen (præcis nok til at den burde kunne starte) 
 ville jeg lige træde et par gange på kickstarteren for at se og høre om 
 det hele lød rigtigt o.s.v...
 Jeg forventede ikke at den ville starte de første 10 gange jeg 
 sparkede.. sådan en husqvarna 610 TC er ikke kendt for at være de 
 nemmeste at starte, og da den ikke havde været startet i 3mdr, jeg havde 
 prøvet at starte sådan en før og den tidligere ejer havde alvorlige 
 kvaler med den, ja så havde jeg ikke de store forventninger her første 
 gang..
 Men sørme ikke den allerede 2. gang jeg trådte  - endda behersket - på 
 kickstarten, og hvad sker der så???
 Ja, så bliver man grebet af stemningen og så skal man jo også lige se om 
 den også ville tage omdrejninger som den skal...
 Det ville den    og damn.. den lyder godt sådan en prop på 576 CCM når 
 den får lov at ånde uden luftfilter og ud gennem en original husky 
 tunpotte...
 Men kødcyklerne (og konen).. de delte ikke min begejstring, sikke et 
 cirkus, hestene som vrinskede, konen der skældte mig ud, mig der 
 smågrinede og en potent enstamper som stod og hostede i baggrunden...
 Thore
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                    Thore Jensen (13-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thore Jensen | 
  Dato :  13-10-07 10:49 |  
  |   
            Thore Jensen skrev:
 > jeg havde 
 > prøvet at starte sådan en før ..
 
 IKKE, jeg havde IKKE prøvet at starte sådan en før...
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                Perminator (12-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Perminator | 
  Dato :  12-10-07 17:47 |  
  |  
 
            Hej Anders
 >> Det er er langt sejt træk, at lave en stald om til brugeligt MC-værksted, 
 >> men det er et mål, som jeg ser indenfor rækkevide i løbet af vinteren.
 >
 > Det største problem når svinene er kørt ud er opvarmningen ... Sidste 
 > vinter havde jeg gasovn kørende, der kunne give lidt strålevarme. Men jeg 
 > har fået anskaffet en stor brugt brændeovn som jeg skal have sat til samme 
 > skorsten som fyret, og så måske lavet nogle isolerede skillevægge så jeg 
 > kan lave et mindre opvarmet område - så varmen ikke bare fiser ud af 
 > utætte staldvinduer
 Jeg har været så heldig at få fat i en brugt kaloriefere, der får varmen fra 
 oliefyret, som for 2 år siden blev flyttet fra køkkenet og over i et 
 isoleret fyrrum i stalden.
 Kalorieferen er ikke billig når den smider en 5-6 KW fra sig, men da den 
 varmer luften op, bliver der meget hurtigt varmt overalt, fordi luften 
 cirkuleres, og så snart man slukker er der hurtigt koldt igen.  I henseende 
 til, at der kun skal være varmt når man arbejder i værkstedet, tror jeg ikke 
 at økonomien er så slem endda.
 Jeg sætter brugte acryl-forsatsruder foran staldvinduerne, hvorved 
 varmetabet mindskes til under det halve.  Desuden kommer der et simpelt 
 lægteskelet med 50 mm isolering og gips på loft (brandsikring tillige) samt 
 tilsvarende på de udvendige vægge. Det mindsker også varmetabet ganske 
 voldsomt.
 Det eneste problem ved denne løsning er, at der sker en fortætning af 
 luftfugtighed på kolde dele, som maskiner, værktøj og MCer når rummet varmes 
 op, så det gælder om at holde luftfugtigheden lav.
 Fordelen ved den gamle stald er så, at der er plads til at oplagre billige 
 (gratis) brugte byggematerialer fra findetidspunktet, indtil de pludselig 
 finder anvendelse   
vh Perminator
 pt. Jæger og Samler 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                 Armand (12-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Armand | 
  Dato :  12-10-07 22:06 |  
  |   
            Perminator skrev:
 > 
 > Jeg har været så heldig at få fat i en brugt kaloriefere, der får varmen fra 
 > oliefyret, som for 2 år siden blev flyttet fra køkkenet og over i et 
 > isoleret fyrrum i stalden.
 > Kalorieferen er ikke billig når den smider en 5-6 KW fra sig, men da den 
 > varmer luften op, bliver der meget hurtigt varmt overalt, fordi luften 
 > cirkuleres ... I henseende  til, at der kun skal være varmt når man arbejder 
  > i værkstedet, tror jeg ikke  at økonomien er så slem endda.
 > Jeg sætter brugte acryl-forsatsruder foran staldvinduerne ... et simpelt 
 > lægteskelet med 50 mm isolering og gips på loft (brandsikring tillige) samt 
 > tilsvarende på de udvendige vægge. 
 > Det eneste problem ved denne løsning er, at der sker en fortætning af 
 > luftfugtighed på kolde dele, som maskiner, værktøj og MCer når rummet varmes 
 > op..
 > 
 Retteligt må det snarere være når varmen atter aftager og den fugt som 
 den varme luft har optaget fra omgivelserne kondenserer sig på kolde 
 overflader :-/
 
  > ....... så det gælder om at holde luftfugtigheden lav.
  >
 Anyhow: Kunne man (= DU!) ikke lave en "bevidst" kold flade hvorpå 
 fugten kan kondensere sig og bortledes - F.eks. lige omkring hvor der 
 suges luft til kaloriferen?!
 Den kunne f.eks. være monteret over et af vinduerne, der så ikke skulle 
 være isoleret, eller et stykke metal stikkende gennem muren :-/
 Noget udluftning med en primitiv varmeveksler monteret (á Genvex-style), 
 ville ligeledes executere fugtproblemet!
 
 -- 
 Armand.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                  Perminator (13-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Perminator | 
  Dato :  13-10-07 00:42 |  
  |   
            
"Armand"skrev i en meddelelse
 > Perminator skrev:
 >>
 >> Jeg har været så heldig at få fat i en brugt kaloriefere, der får varmen 
 >> fra oliefyret, som for 2 år siden blev flyttet fra køkkenet og over i et 
 >> isoleret fyrrum i stalden.
 >> Kalorieferen er ikke billig når den smider en 5-6 KW fra sig, men da den 
 >> varmer luften op, bliver der meget hurtigt varmt overalt, fordi luften 
 >> cirkuleres ... I henseende  til, at der kun skal være varmt når man 
 >> arbejder i værkstedet, tror jeg ikke  at økonomien er så slem endda.
 >> Jeg sætter brugte acryl-forsatsruder foran staldvinduerne ... et simpelt 
 >> lægteskelet med 50 mm isolering og gips på loft (brandsikring tillige) 
 >> samt tilsvarende på de udvendige vægge. Det eneste problem ved denne 
 >> løsning er, at der sker en fortætning af luftfugtighed på kolde dele, som 
 >> maskiner, værktøj og MCer når rummet varmes op..
 >>
 > Retteligt må det snarere være når varmen atter aftager og den fugt som den 
 > varme luft har optaget fra omgivelserne kondenserer sig på kolde 
 > overflader :-/
 >
 > > ....... så det gælder om at holde luftfugtigheden lav.
 > >
 > Anyhow: Kunne man (= DU!) ikke lave en "bevidst" kold flade hvorpå fugten 
 > kan kondensere sig og bortledes - F.eks. lige omkring hvor der suges luft 
 > til kaloriferen?!
 > Den kunne f.eks. være monteret over et af vinduerne, der så ikke skulle 
 > være isoleret, eller et stykke metal stikkende gennem muren :-/
 > Noget udluftning med en primitiv varmeveksler monteret (á Genvex-style), 
 > ville ligeledes executere fugtproblemet!
 >
 > -- 
 > Armand.
 Hej Armand
 Du har netop sendt mig tilbage i tænkeboxen   
Fordi man varmer luften op, og ikke inventaret i første omgang, vil 
 inventaret være koldere, og måske være udsat for kondensering.  At luften 
 cirkulerer under opvarmningen bidrager omvendt til at fordampe 
 kondenseringen, og igen "opbevare den" i den opvarmede luft.
 Grundlæggende er der ikke fugt i stalden, ud over den, der er i luften, 
 betinget af at denne er i ligevægt med omgivelserne udenfor, så der er ikke 
 nogle "lig i lasten" der skal bekæmpes.
 En primitiv tvangsudluftet Genvex vil helt klart give en kold overflade, som 
 kan dræne kondensering væk.   En billig HaraldNyborg affugter vil nok kunne 
 gøre det samme, hvis den bliver timet til at starte en time før 
 kalorieferen, og den smider også en smule varme fra sig.
 Grundlæggende tror jeg at mit koncept  i længden er billigere end el- eller 
 vand-radiatorer eller elvarmeblæser, eller strålevarme fra el eller gas, 
 eller brændeovn (=arbejde) fordi komforttemperaturen bliver nået hurtigt med 
 høj afgiven effekt, og kan afbrydes igen når værkstedet forlades - ! ?
 vh perminator 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Ukendt (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Ukendt | 
  Dato :  10-10-07 18:54 |  
  |   
            > Bare af nysgerrighed - hvorfor skippe den igen efter bare 3000km ?
 
 Min ZRX 1200 S blev købt med 2000 km på klokken.
 Den første ejer, havde afleveret den igen efter 2 måneder, og taget en FJR 
 1300 med i stedet for.
 Jeg gav nypris - men fik så topboks, rack og alarm med "gratis".
 (Så slap jeg også for 1000 km service)
 
 Allan 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Thore Jensen (09-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Thore Jensen | 
  Dato :  09-10-07 21:38 |  
  |   
            Tingskoven skrev:
 > Hej
 > Jeg har ved en forhandler på Sjælland fået tilbudt én Suzuki GSF650SAK7 650, 
 > fra 2007, og som har kørt 3000 km, til en pris på 86K,- kr. inkl. lev.
 > Da der ikke er mange af denne mc, med ABS og vandkølet på nettet, at 
 > samligne med, vil jeg gerne høre jer, hvad denne mc bliver handlet til 
 > privat/forhandler?
 > Nyprisen har været 93K.
 > 
 > Mvh 
 > 
 > 
 Synes prisen lyder rimelig, men har du overvejet at købe en spritny 
 GSF650SK5 til 80k? IMO er forskellen begrænset, indsprøjtning og lidt 
 flere HK 78 vs 85..
 Thore
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Tingskoven (10-10-2007) 
         
	
            | Kommentar Fra : Tingskoven | 
  Dato :  10-10-07 17:39 |  
  |  
 
            .....tak, for svarene. Har i stedet købt én GSX750F '07, 2000 km til 80K.
 Har fået flere tilbud til 78K på samme mc., der er købt som ny i år.
 Det vil sige, at afskrivningen er ca. 15K inkl. service på et halvt år. Det 
 er da også en sjat penge.
 I den forbindelse ka' det undre, at man generelt kan sælge en brugt GSX600F 
 '06 til det samme som man kan købe en brugt GSX750F '07 for?
 Mvh
 Kommende GSX750F - kører   
"Tingskoven" <tingskoven@c.dk> skrev i en meddelelse 
 news:470bbfff$0$63801$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
 > Hej
 > Jeg har ved en forhandler på Sjælland fået tilbudt én Suzuki GSF650SAK7 
 > 650, fra 2007, og som har kørt 3000 km, til en pris på 86K,- kr. inkl. 
 > lev.
 > Da der ikke er mange af denne mc, med ABS og vandkølet på nettet, at 
 > samligne med, vil jeg gerne høre jer, hvad denne mc bliver handlet til 
 > privat/forhandler?
 > Nyprisen har været 93K.
 >
 > Mvh
 > 
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |