BMW K100
Fra : Søren Ottosen

Dato : 07-10-07 10:10

Hej.

Min svoger har lige købe en BMW K100 som har det problem at kontrollampen
(advarselstrekant) lyser periodisk.
Hvilke fejl kan få den til at lyse?
Er der steder på nettet man kan downloade en servicemanual til sådan et
køretøj.

Søren

Fra : VJJ

Dato : 07-10-07 12:22

lampen går ud, når begge bremser har været aktiveret. går lampen ikke
ud, er stoplyset defekt - dvs pære sprunget eller kontakt defekt.
smart, ikke

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 07-10-07 13:35

VJJ skrev:
> lampen går ud, når begge bremser har været aktiveret. går lampen ikke
> ud, er stoplyset defekt - dvs pære sprunget eller kontakt defekt. smart,
> ikke

Mere smart end det. Den ser også lige om der er lys i baglygten.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Søren Ottosen

Dato : 07-10-07 14:35

>Mere smart end det. Den ser også lige om der er lys i baglygten.

Mange tak for de hurtige svar
Det er da faktisk rigtig smart.

Søren

Fra : p.jarnbak

Dato : 09-10-07 00:27

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> wrote in
message news:df429$4708e071$551837c6$23540@news.arrownet.dk...

> Mange tak for de hurtige svar
> Det er da faktisk rigtig smart.

Endnu mere smart er det når baglyset er i stykker og stoplygten tænder med
nedsat styrke.
Derfor er det ikke nok at checke at bag og stop lys virker,man må også se om
der er lys i begge pærer.
Hej Palle.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-10-07 23:57

p.jarnbak skrev:

> Endnu mere smart er det når baglyset er i stykker og stoplygten
> tænder med nedsat styrke.

For h*lvede - jeg vil osse ha en K100
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 07-10-07 14:48

"Søren Ottosen" <ha_der_narrede_jeg_dig_nok@du_er_til_grin.dk> skrev i en
meddelelse news:8372b$4708a26b$551837c6$31665@news.arrownet.dk...
> [...]
> (advarselstrekant) lyser periodisk.
> Hvilke fejl kan få den til at lyse?
> Er der steder på nettet man kan downloade en servicemanual til sådan et

Hayes har en glimrende Manual til en rimelig pris.

Hvis det blot er nogle enkelte sider du gerne vil se, så scanner jeg dem
gerne og sender til dig.
Hvis det er hele bogen, så smid de 3-4oo Kr. og køb en selv
Jeg fik en med, da jeg købte min K75'er her: http://www.xpedit.dk/

Fra : Hans Olesen

Dato : 07-10-07 16:36

Hej Søren