Kan Dragpipes lyddæmpes?
Fra : cbm

Dato : 04-10-07 23:25

Jeg har købt en Yamaha Dragstar med Thunderbike Dragpipes.. Dragpipes ser
cool ud.. langt bedre end de originale udstødninger, men jeg synes sq de
larmer for meget.. er det muligt at lyddæmpe disse udstødningsrør?.. Jeg har
skrevet til Thunderbike som siger nej.. men der må da være en udvej?..

Fra : Hekto

Dato : 05-10-07 14:05

cbm pretended :
> [...]
> skrevet til Thunderbike som siger nej.. men der må da være en udvej?..

RAASK stopper noget i retning af en gammeldags
folkevogns-fløjte i deres 'rør'.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650