OT: ønsk mig held og lykke
Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 29-09-07 06:15

Kæresten og jeg skal smedes idag..

Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

--
Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P

www.home1.stofanet.dk/tikasminde/

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 29-09-07 06:36

Jon&Ann-Rikka skrev:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

mange gange tillykke

hav en rigtig god dag

--
Dun@nt
1K, SFau-R, White Gold

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 29-09-07 06:50

Jon&Ann-Rikka skrev:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Tillykke , og held og lykke med begge dele

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Claus Rittig

Dato : 29-09-07 08:12

"Jon&Ann-Rikka" <js-l@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kæresten og jeg skal smedes idag..

Teløgge til jer begge!

Rittig

Fra : VagnBroby

Dato : 29-09-07 09:11

Jon&Ann-Rikka skrev:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Også mange gange tillykke herfra.
Vagn
Nr. Broby

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-09-07 09:34

> [...]
stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

STORT tillykke til jer begge. Krydser fingre for morgengaven

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Dr. Enduro

Dato : 29-09-07 10:22

Jon&Ann-Rikka skrev:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Tillykke!

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ole

Dato : 29-09-07 11:15

Jon&Ann-Rikka wrote:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Jo jo, tillykke.

Husk nu at morgengaven skal være særeje

Ole M

Fra : Benjamin R. Giversen

Dato : 29-09-07 12:16

Jon&Ann-Rikka skrev:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå
> i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Jamen stort tillykke med det. Så bliver det jo spændende at se hvad der
sker i morgen

Med venlig hilsen
Benjamin R. Giversen

Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-09-07 13:30

> Kæresten og jeg skal smedes idag..
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at
> stå i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Tillykke med det Jon, og held og lykke med morgengaven :)

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : Finn

Dato : 29-09-07 14:52

> [...]
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at
> stå i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Endnu et tillykke herfra Hjørring

Finn
VFR800 !!!!!

Fra : flopper

Dato : 29-09-07 18:34

Jon&Ann-Rikka skrev den 29-09-2007:
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at stå i
> garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

også stort tillykke herfra

flopper

Fra : Allan K. Poulsen

Dato : 29-09-07 18:52

"Jon&Ann-Rikka" <js-l@FJERNMIGstofanet.dk> wrote in message
> Kæresten og jeg skal smedes idag..
>
> Jeg håber stadig at morgengaven er en ny VFR 800, som der kommer til at
> stå i garagen i morgen tidlig, med rødt bånd på

Rigtig meget tillykke med det. Jeg håber, at du selv er med på den gode idé

Det kunne jo være, at din bedre halvdel syntes du kun skal have det bedste
og giver dig en Aprilia RSV

--
Mvh,
Allan

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 30-09-07 11:36

> [...]
> Jon Larsen & Ann-Rikka Olsen.
> Forældre til englebarnet Tika, født 18/3-06, R.I.P
> Forældre til Snorre, født d. 28/6 2007 på Slagelse sygehus

Et sent tillykke.
(Må vi høre om morgengaven?)

Hilsen

Michael D

Fra : palle jensen

Dato : 30-09-07 12:30

til lykke ,ja sådan en får du da.

palle jensen
gsx 1100

Fra : Johan Vikkelsøe-Pede~

Dato : 30-09-07 15:59

Tusinde gange tillykke, og tusinde tak for en uforglemmelig dag/aften, smukt
bryllup, og dåb.

kærlige tanker fra det fynske
Johan
(best man)

Fra : Knud Dam

Dato : 30-09-07 16:08

"Jon&Ann-Rikka" <js-l@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Kæresten og jeg skal smedes idag..

Stort tillykke herfra !!!

; - )

KD

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 30-09-07 16:16

"Knud Dam" <danteknikdetteskalvaek@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Jon&Ann-Rikka" <js-l@FJERNMIGstofanet.dk> skrev i en meddelelse
>
> Stort tillykke herfra !!!
>
> ; - )
>
> KD
xxxxxxxxxxx

Takker for alle de teløgger

Det blev ikke til en VFR 800, men nogle billeder af fruen.. maaennn det
skal nu nok gå.

Og Johan.. tak for en dejlig dag

Fra : Ole

Dato : 30-09-07 17:29

Jon&Ann-Rikka wrote:
> [...]
> xxxxxxxxxxx
>
> Takker for alle de teløgger
>
> Det blev ikke til en VFR 800, men nogle billeder af fruen.. maaennn det

Hvis billeder af frue kan godtgøre din forventede morgengave,
så vil vi sgu' osse se dem

Ole M

Fra : Dr. Enduro

Dato : 30-09-07 17:40

Jon&Ann-Rikka skrev:

> Det blev ikke til en VFR 800, men nogle billeder af fruen..

Og det skal vi tro på ubeset...?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Steen Gruby

Dato : 30-09-07 17:54

On Sun, 30 Sep 2007 17:15:55 +0200, "Jon&Ann-Rikka"
<js-l@FJERNMIGstofanet.dk> wrote:

Hej Jon.

>Takker for alle de teløgger

Også et stort Te'løk' herfra til både Ann-Rika og dig.

>Det blev ikke til en VFR 800, men nogle billeder af fruen.. maaennn det
>skal nu nok gå.

Gem de billeder - Dem vil du aldrig glemme.
Jeg har stadig mine fra den gang, og glæder mig stadig over dem mere
end 40 år senere

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo