Det kan næsten kun være en dårlig stelforbindelse.
Men måske er der en anden der specielt kender din MC.
--
MVH.
Finni
"HKN" <henrikndk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1190991398.815331.154050@57g2000hsv.googlegroups.com...
Jeg har ledt i gruppen efter tidligere indlæg vedr. subj. men jeg
bliver desværre ikke meget klogere af svarene - nok fordi jeg ikke
forstår mig særlig godt på elektronik...
Min Intruder VS800 har egentlig kørt problemfrit, men den har haft
lidt problemer m. at starte vha den elektroniske tænding.
Problemet er beskrevet som følger: Jeg kan starte dyret, kører hen på
tanken og fylder benzin på, drejer nøglen igen og trykker på
startknappen - "klik" siger relæet, og lyset forsvinder næsten helt
fra forlygten og der sker ingenting. Så kan jeg vente et par minutter,
og derefter starte den igen - dog virker det som om at starteren
næsten ikke kan trække det hele rundt. Hvis den ikke starter 1. gang
der, så "klikker" den bare i relæet.
Dette kan også ske selvom jeg har kørt en længere tur.
Min egen teori(er) er: Turene jeg kører er for korte - den når at
aflade mere end oplade. Det burde dog ikke være tilfældet, når jeg
indimellem kører til arbejde (ca. 50 km).
Der går for lang tid imellem mine ture - jeg kører kun når solen
skinner
Den lader ikke?
Batteriet kan ikke levere nok strøm til starteren?
Jeg har prøvet at sætte batteriet til ladning - umiddelbart viser
laderen at det ikke skal lade ret længe, før vi er på max (16Ah) af
kapacitet, men jeg har ladet det stå natten over. Tilbage i dyret, og
så starter den - men stadig går det meget trægt, og igen, hvis den
ikke starter 1. gang, så "klikker" den og lyset forsvinder næsten
helt, samtidigt. Der er fuld blænde på lyset når jeg drejer nøglen.
Hvad kan der være galt? Skal batteriet skiftes?
Den har gået 16kkm, hvis det har nogen betydning.
Pft og god week-end!
Mvh
Henrik