K100 luftmængdemåler
Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 27-09-07 11:16

Outlook Express vil ikke vise den forrige tråd, så her er en ny.
Jeg fik skiftet luftmængdemåleren, så den gamle ligger og venter på Palle,
sammen med en gavekasse Krusovice. Lad mig vide hvis det er for fedtet.

Til gengæld vil den ikke starte, et problem der opstod nogle dage før, da
det gamle lort døde for mig en morgen på vej til arbejde. Pludselig gik den
bare ud, og er ikke kommet i gang igen. Jeg kan høre at benzinpumpen ikke
kører når jeg forsøger, så min første tanke var stikket under tanken. Men
det var det ikke. Nu er gode råd dyre.

Jeg fandt en ledning der kom op fra foran under køleren, løb under
luftfilterkassen og op til alle ledningssamlingerne under tanken. En lille
tynd brun og grønstribet sag med sort kappe, som ender i et lille stik.
Modparten kan jeg ikke finde. Gad vide om det er en del af svaret?
--
Jørgen Mangor Iversen
BMW K100RS med EML GT2000 sidevogn

Fra : Jansen

Dato : 27-09-07 21:44

Jørgen Mangor Iversen skrev:
> [...]
> tynd brun og grønstribet sag med sort kappe, som ender i et lille stik.
> Modparten kan jeg ikke finde. Gad vide om det er en del af svaret?

Hej Jørgen
Har du ikke et el-diagram, det er en stor hjælp når man kommer ind under
tanken. Der sidder et i instruktionsbogen, og Hayens bogen har det også.
Den der brun/grøn er til ekstra udstyr, jeg har brugt den til
varmehåndtag, men den kan bruges til lidt af hvert.
Kan du ikke tjekke benzinpumpen direkte på batteriet (du skal nok tage
den ud)
Du har selvfølgelig samlet det stik som går op til tanken og samles nede
ved batteriet ik' ?

--
Hilsen
Ole Jansen