MC med seks
Fra : Jansen

Dato : 17-09-07 23:07

Gad vide om ikke snupperjensen ville få citronmånen i den gale hals,
hvis dette var her hjemme

http://www.bike.dk/content/2206/
--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Morten Pedersen

Dato : 19-09-07 19:16

Damn, og jeg synes min MC bliver tung at håndtere bare med fyldte sidetasker

Fra : Jansen

Dato : 19-09-07 20:09

Morten Pedersen skrev:
> Damn, og jeg synes min MC bliver tung at håndtere bare med fyldte
sidetasker

Ja, og de sidder endda tæt inde ved cyklen.
Og så den fine overhaling ud over fuldt optrukken linie i et sving !!

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 20-09-07 07:24

Ole Jansen skrev:
>Gad vide om ikke snupperjensen ville få citronmånen i den gale hals, hvis
>dette var her hjemme

>http://www.bike.dk/content/2206/

--
Gud ved, om børn under 12 år kommer gratis med, hvis de ikke
optager et sæde? Jeg mener ligesom i bussen.

Michael Dahlberg

Fra : Jansen

Dato : 20-09-07 22:39

Michael Dahlberg skrev:

> --
> Gud ved, om børn under 12 år kommer gratis med, hvis de ikke
> optager et sæde? Jeg mener ligesom i bussen.
>
> Michael Dahlberg

Med den opfindsom her, er jeg sikker på at der kan findes en børnevenlig
plads (på forskærmen ?)