Re-design af Hornet 900 ???
Fra : GRISEN

Dato : 17-09-07 18:32

Hej,

Jeg overvejer re-design af en Hornet 900.
Jeg synes ikke de originale potter er pæne, og jeg kan ikke lide at
nr.pladen sidder så lavt.
Allerhelst ville jeg have nr.pladen helt op under sædet, og fjerne
hele bagskærmen.
Hvis man gør det, så vil de fleste potter støde mod nr.pladen.

Min ide er så, at montere en lav og kort 4-i-1... og så sætte
nr.pladen en smule skævt.
Er der en anden løsning jeg har overset?

Two Brothers Racing C4 Carbon slip-on kan fåes i en model, der kun
sidder på højre side.
Jeg kan desværre kun finde billeder fra højre side.
Ingen billeder bagfra eller fra venstre.

DPM har måske en acceptabel løsning med dobbelte potter, men der er
heller ikke ret mange billeder:
http://www.amt-distribution.com/catalog/images/Hornet900.JPG
Jeg tror dette er DPM's officielle site, men er ikke sikker:
http://www.deprettomoto.com/
Jeg kan kun finde franske forhandlere.

Den løsning jeg kan finde mest info om, er at montere forrør + potte
fra CBR900RR 1996-99.
Er der nogen der har specifikke erfaring med dette?

*
Jan