30000 kr
Fra : Nicolai

Dato : 16-09-07 19:04

hej gruppe

kan det lade sig gøre at købe en rimelig (driftsikker)mc til den pris.

krav

min. 500 ccm
fra 90 erne

/Nicolai

Fra : Ib Tinning

Dato : 16-09-07 19:17

det er ikke noget problem jeg har selv en transalp fra 91 som kører uden
problemer og de er til at skaffe for omkring den pris du nævner
men kig på dba der er masser til under de 30 kg

Fra : Tommy Fer

Dato : 16-09-07 20:58

Ib Tinning skrev:
> det er ikke noget problem jeg har selv en transalp fra 91 som kører uden
> problemer og de er til at skaffe for omkring den pris du nævner
> men kig på dba der er masser til under de 30 kg

Den må godtnok være vægt optimeret hvis den er under 30KiloGram

mvh Tommy Fer

Fra : Torben Scheel

Dato : 17-09-07 07:40

Nicolai wrote:
> hej gruppe
>
> kan det lade sig gøre at købe en rimelig (driftsikker)mc til den pris.

Jeps - jeg har en istandsat CB450S til salg til langt under den pris.

> krav
>
> min. 500 ccm
> fra 90 erne

Ja, så kan den ikke være med. Hvis den er driftsikker er alder vel
underordnet?

Der bør være masser derude - alliér dig med en god checkliste så du ikke
bliver overrasket af udgifter til dæk, kædekit, bremseskiver osv. og løb
DBA igennem.

--
vh
Torben

Fra : Jim Andersen

Dato : 19-09-07 09:36

Nicolai wrote:
> min. 500 ccm
> fra 90 erne

gs500
er-5
cb500

/jim

Fra : Dr. Enduro

Dato : 19-09-07 12:57

Jim Andersen skrev:

> gs500
> er-5
> cb500
>
> /jim

XT 600

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 00:24

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> gs500
> er-5
> cb500

En XBR 500 fra 90', så har du også noget der ikke kører så mange af + en
feee lyd , og så kommer der altid nogen hen og skal snakke

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178&ipc=45879

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-09-07 07:13

Dennis Hellan Pedersen (4690) wrote:
> En XBR 500 fra 90', så har du også noget der ikke kører så mange af + en
> feee lyd , og så kommer der altid nogen hen og skal snakke
>
> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178&ipc=45879

Helt enig - totalt fed cykel - hvor kan man få en benforkortning?

--
vh
Torben - der overvejede at kaste en efter Anne Mette - så kunne det være

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 10:26

> [...]
>
> --
> vh
> Torben - der overvejede at kaste en efter Anne Mette - så kunne det være

Hemm... ja man sidder lidt sammenkrøllet, og nu er det jo også blevet
"racer" modellen med sænket clip-on's, og at man så hører ind under Armand's
tråd om "Aldersklassificering" med tilhørende dunk !, gør det jo ikke
nemmere , men til de hyggelige ture på Marguerite ruten er den helt fin
, fik jeg nævnt lyden !

Fra : Rene Joergensen

Dato : 20-09-07 10:30

Dennis Hellan Pedersen (4690) <dhp> wrote:

>>> http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=11178&ipc=45879

Jeg kan godt lide at du har brugt tid på at fjerne nummerpladen på
kværnen, men dem hvor din trailer er med på, kan man bare se
nummerpladen på den istedet

--
-René

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 10:35

"Rene Joergensen" <nospam@fzr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt lide at du har brugt tid på at fjerne nummerpladen på
> kværnen, men dem hvor din trailer er med på, kan man bare se
> nummerpladen på den istedet

Det er ikke min

Fra : Nicolai

Dato : 20-09-07 16:33

xbr... ikke værst

en cb 500 kan det lade sig gøre til 30000

Fra : Jim Andersen

Dato : 21-09-07 08:49

Nicolai wrote:
> xbr... ikke værst
>
> en cb 500 kan det lade sig gøre til 30000

Ja. Specielt nu lige før vinteren sætter ind.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=51602389
32k

Og en fin en med kåbe til 35K. Han kan da sikkert presses ned om en måneds
tid.
Og om en måned er de nok flere cykler til salg.

/jim