Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Reptider?
Fra : /Peter

Dato : 07-10-07 10:37

Nogle erfaringer med reparationstider hos CAV i Viby,
jeg har en 580EX der ikke rigtig vil, men skal bruges o ca. 14 dage.

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-10-07 11:21

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> Nogle erfaringer med reparationstider hos CAV i Viby,
> jeg har en 580EX der ikke rigtig vil, men skal bruges o ca. 14 dage.

Kommer an på om de har de reservedele som skal skiftes eller om de skal
bestilles. kommer også an på hvor travlt de har osv.
Vi har haft rep. inde som tog 3 dage, og nogle som tog 2 måneder, så det
svinger helt utrolig meget..

Jeg synes du skal forsøge om du ikke må låne en blitz hos din fotohandler.
Henvend dig allerede nu og spørg, og sig hvilken dato den skal bruges, så
kan de nå at bestille en hjem, hvis de lige er udgået. En 430 kunne jo også
være bedre end intet.

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 07-10-07 14:12

/Peter wrote:
> Nogle erfaringer med reparationstider hos CAV i Viby,
> jeg har en 580EX der ikke rigtig vil, men skal bruges o ca. 14 dage.

Ring og spørg dem. De er de eneste, der kan give er relevant svar.

Bo //

Fra : /Peter

Dato : 07-10-07 14:23

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> Nogle erfaringer med reparationstider hos CAV i Viby,
> jeg har en 580EX der ikke rigtig vil, men skal bruges o ca. 14 dage.

Tak til begge, klart det er det bedste at ringe,
... hvilket jeg vil mandag, mange tak.

Fra : Bo Hellum

Dato : 07-10-07 19:50

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen
> Nogle erfaringer med reparationstider hos CAV i Viby,
> jeg har en 580EX der ikke rigtig vil, men skal bruges o ca. 14 dage.

Har næsten altid handlet med CAV og fået en rigtig god service, og hurtig.
Pas dog lidt på, deres priser på hardware kan være en del over hvad man
ellers kan finde. Jeg skulle bl.a. købe 2 sb-800 men de kostede 800,- mere
end andre steder på nettet. Da jeg gjorde dem opmærksom på det, satte de
deres priser ned. Så venlighed og service er helt i top hos CAV.

Bo

Fra : ;o\)-max-

Dato : 07-10-07 20:17

"Bo Hellum" <bo@hellums.dk> wrote in message

> [...]
> dem opmærksom på det, satte de deres priser ned. Så venlighed og service er helt i top

Uhm --- Sælgere er generelt flinke, og så har du vidst sagt hvad der ellers
er at sige, høhø.. -max-