Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
sony dsc-p200
Fra : FoxOnRun

Dato : 02-10-07 18:25

Mit ellers gode kamera er gået itu.
Det er nemlig holdt op med at trække objektivet tilbage når jeg slukker for
det,
det står bare og "hakker" lidt frem og tilbage.
På displayet står "Turn the power off and on again" men som I sikkert kan
forestille jer
hjælper det ikke spor.
Er der nogen der har nogle forslag, eller er det til de evige fotomarker ?

Mvh
Lobe

Fra : Kim

Dato : 02-10-07 19:53

"FoxOnRun" <lobe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Mit ellers gode kamera er gået itu.
> Det er nemlig holdt op med at trække objektivet tilbage når jeg slukker
> for det,
> det står bare og "hakker" lidt frem og tilbage.

Du kan ikke "hjælpe det på vej" ?
En rep. kan næppe betale sig. Sony er normalt
godt kram, men svinedyrt at få repareret.

Mvh, Kim

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 04-10-07 14:29

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan ikke "hjælpe det på vej" ?
> En rep. kan næppe betale sig. Sony er normalt
> godt kram, men svinedyrt at få repareret.

Alt er svinedyrt at få repareret. Priserne på rep ligger typisk på det
samme, alle kamera mærker i mellem...

Mvh Anders

Fra : Gert Medom

Dato : 02-10-07 21:06

FoxOnRun skrev:
> [...]
> hjælper det ikke spor.
> Er der nogen der har nogle forslag, eller er det til de evige fotomarker ?

Har du prøvet at tage batterierne ud og sætte dem i igen?

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside: http://www.Gertmedom.net
HTML tutorials: http://www.html.dk/tutorials/

Fra : HCS [4000]

Dato : 02-10-07 21:22

> [...]
> hjælper det ikke spor.
> Er der nogen der har nogle forslag, eller er det til de evige fotomarker ?

Mit Sony har reageret på samme måde, når der ikke er strøm nok på batteriet.

--
Hilsen Hans
homepage: www.fotofritid.dk

www.pbase.com/hcstune

Fra : FoxOnRun

Dato : 03-10-07 17:23

"HCS [4000]" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "FoxOnRun" <lobe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Mit Sony har reageret på samme måde, når der ikke er strøm nok på
> [...]
Nu har jeg prøvet alle jeres forslag, (og tak for dem) MEN det har desværre
ikke hjulpet !

Mvh
Lobe