Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fides det...
Fra : Leif

Dato : 30-09-07 19:07

...et simpelt program (freeware) der kan lægge billeder og tekst ind på en A4
side for udprint. Billederne skal kunne skaleres.
Jeg kender Word og Photodraw, men findes der ikke noget simplere?

mvh. leif

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-09-07 19:27

http://da.openoffice.org/

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : jakob

Dato : 30-09-07 19:42

Erik Olsen DK <me@privacy.net> wrote:

> http://da.openoffice.org/

Det er vel næppe simplere end word, men nærmere en fuldstændig analog.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-09-07 20:01

jakob wrote:

> Det er vel næppe simplere end word, men nærmere en fuldstændig analog.

OpenOffice Writer ligner Word, men er gratis. OpenOffice Impress svarer
til MS PowerPoint som er simplere end OpenOffice Writer/Word.

Jeg kender ikke simplere programmer som kan håndtere både tekst og
billeder. Man kunne bruge et grafikprogram til at indsætte tekst og
billede på et tomt ark, men det er efter min mening langt mere bøvlet.

Fra : jakob

Dato : 30-09-07 20:45

Erik Olsen DK <me@privacy.net> wrote:

> OpenOffice Writer ligner Word, men er gratis. OpenOffice Impress svarer
> til MS PowerPoint som er simplere end OpenOffice Writer/Word.

Jeg kender udemærket programmerne da det er dem jeg bruger. Men nu gik
spørgsmålet jo ikke på gratis officeprogrammer men software der var
simplere en officeprogrammer.

Min pointe var blot at de efter min mening er fuldstændig analog til MS
office iforhold til komplexitet og funktionalitet.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-09-07 19:51

Erik Olsen DK wrote:

> http://da.openoffice.org/

Jeg glæder mig virkeligt til at høre hvorfor det skulle være nemmere i
Open Office end i Word.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-09-07 20:02

Søren Reinke wrote:

> Jeg glæder mig virkeligt til at høre hvorfor det skulle være nemmere i
> Open Office end i Word.

OpenOffice er ikke kun et program. Se i øvrigt tidligere svar.

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-09-07 21:22

Erik Olsen DK wrote:

> OpenOffice er ikke kun et program. Se i øvrigt tidligere svar.

Jeg ved udmærket godt hvad Open Office er for en samling af programmer.

Men du har stadigvæk ikke forklaret hvorfor det skulle være nemmere i
Open Office kopien af Word at lave det manden beder om.

/Søren

Fra : Søren Reinke

Dato : 30-09-07 21:44

Søren Reinke wrote:

> Jeg ved udmærket godt hvad Open Office er for en samling af programmer.
>
> Men du har stadigvæk ikke forklaret hvorfor det skulle være nemmere i
> Open Office kopien af Word at lave det manden beder om.

Selvfølgelig hvordan det laves nemmere end i word.

Eller var din post bare en reklame for Open Office ? :)

Fra : Ole Christiansen

Dato : 01-10-07 07:30

"Søren Reinke" <soren@REMOVE.reinke.dk> skrev i en meddelelse

Eller var din post bare en reklame for Open Office ? :)

Narrøv.

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-09-07 21:55

Søren Reinke wrote:

> [...]
> Men du har stadigvæk ikke forklaret hvorfor det skulle være nemmere i
> Open Office kopien af Word at lave det manden beder om.

Næh, jeg tænkte ikke så meget på Word/Writer som på PowerPoint/Impress.
Sidstnævnte havde spørgeren ikke nævnt og jeg kender som nævnt ikke
nogen enklere løsning.

Fra : Jakob

Dato : 01-10-07 07:52

In article <46ffe5d9$0$17770$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
leif_p@msn.com says...
> ..et simpelt program (freeware) der kan lægge billeder og tekst ind på en A4
> side for udprint. Billederne skal kunne skaleres.
> Jeg kender Word og Photodraw, men findes der ikke noget simplere?

Men har du prøvet at kigge på eks www.tucows.com hvor der jo er store
samlinger af shareware, eller det skal vel egentlig være freeware :0)

måske noget som det her

http://www.tucows.com/preview/375495#MoreInfo

venlig hilsen

Jakob

Fra : Jakob

Dato : 01-10-07 08:04

> [...]
> side for udprint. Billederne skal kunne skaleres.
> Jeg kender Word og Photodraw, men findes der ikke noget simplere?

Måske sådan noget her

http://www.tucows.com/preview/511739#MoreInfo