Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Funktion eller fejl på Canon Eos 1D
Fra : 2rb1

Dato : 29-09-07 21:36

Jeg har lige købt en gammel Eos-1 D som jo lige skulle prøves i studie. Nu
ved jeg godt at den står til at kan sync. på 1/500 sek. Men så sker flg.:
Jeg sætter lys til bl. 16 og 1/250 som sædvanlig og det funker fint og
ligeledes på 1/500.
Så sætter jeg den på 1/1000 og bl.16 ........ selvfølgelig intet på skærm.
Af en eller anden årsag sætter jeg bl. til 2 og tid igen til
1/1000.......... Det fucking virker???? HVAD SKER DER????

Mvh. 2rb1

Fra : Kim

Dato : 30-09-07 11:15

"2rb1" <Jule@manden.dk> skrev i en meddelelse

> .......... Det fucking virker???? HVAD SKER DER????

Måske et lidt mere afdæmpet spørgsmål ville
give flere forsøg på at hjælpe dig.

Mvh, Kim

Fra : 2rb1

Dato : 30-09-07 12:31

> Måske et lidt mere afdæmpet spørgsmål ville
> give flere forsøg på at hjælpe dig.
>
> Mvh, Kim

Gud fader!!!! Kan dit nervesystem ikke klare 11 bogstaver srevet med stort.
Hold dig inden døre med al lys slukket

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 30-09-07 12:47

2rb1 wrote:

> Gud fader!!!! Kan dit nervesystem ikke klare 11 bogstaver srevet med
> stort. Hold dig inden døre med al lys slukket

Jeg må give Kim ret. Dårligt eller grimt sprog kan afskrække nogle fra
at hjælpe.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Kim

Dato : 30-09-07 14:20

> Gud fader!!!! Kan dit nervesystem ikke klare 11 bogstaver srevet med
> stort. Hold dig inden døre med al lys slukket
Jo, det kan det såmænd sagtens. Jeg forsøger blot
at give dig et hint til at få svar på det du spørger om...
Så hvis dit nervesystem ikke kan klare det, er det nok
dig der skal blive under dynen

Mvh, Kim

Fra : 2rb1

Dato : 30-09-07 14:48

> Jo, det kan det såmænd sagtens. > Mvh, Kim

Det lyder det absolut ikke til.

Prøv at læse mit indlæg igennem igen.. I mine øjne er de store bogstaver en
form for et forundringsudbrud.

Kom ud i den virkelige verden, mærk suset og livet, føl verden. Hør at folk
ikke kun snakker i et leje.

Be' konen om at holde kæft og tag på druk med vennerne ;0)