gusen
Fra : majbrit nielsen

Dato : 10-10-07 19:29

jeg har snakker med en dyrlæge fra karlslunde,
og han mener gusen måske har en hormon knude op i hjernen der gør han ik
tager rigtig imod sin insulin.
så han skal ha taget en blodprøve som skal sendes til hamborg,frossen og
tjekkes
så hvis der findes engle, kunne gusen og jeg godt bruge en...

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 10-10-07 20:00

> [...]
> tjekkes
> så hvis der findes engle, kunne gusen og jeg godt bruge en...

Altså, engle tror jeg ikke, at jeg kan mobilisere, da 'kun' dem her på
jorden, der redder katte - Hanne Engermann bl a.....
Ellers kan man tænke på dem fra 'Den Enfoldige Morder' - med musketerhår
og motorcykelhandsker! Wow..... Sådan må de se ud.... Gabriel, Michael m
fl
Men alle gode tanker herfra!
Med venlig hilsen
Siri