Hvad blev der af det der med sponsor til h~
Fra : Bjarne

Dato : 09-10-07 13:44

I august skaffede jeg en interesseret sponsor til dk.fritid.dyr.kat
hjemmesiden, men har lige hørt, at hun stadig venter at høre nærmere.
Var der noget med en, der skulle afklare noget med skatte-væsenet?
Eller er ideen droppet?

vh
Bjarne

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 10-10-07 19:55

Hej Bjarne

Det var Heidi herindefra der skulle undersøge nærmere med told / skat,
og det var vist noget med beløbets størrel det hele afhænger af.

men hvis hun har noget banner materiale klar, så lad mig bare få det,
sætter jeg det på allerede nu, indtil det andet er kommet i orden.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar