Fortæl mig ALT! ;)
Fra : Christine Marie Lund~

Dato : 08-10-07 19:38

Jeg har brug for din hjælp i 5 minutter til at udfylde dette spørgeskema!

Hvorfor? - Jeg er i gang med de indledende øvelser til skabe en
internet-side, hvor katteejere kan fremvise deres katte, møde
ligesindede og opdrættere kan finde ”nyt blod” samt følge deres
killingers opvækst hos nye ejere. En side hvor hver kattejer og hver kat
har sin egen personlige profil, og hvor ejeren kan uploade billeder,
historier, interaktiv stamtavle og meget andet! En side der skaber et
online socialt netværk for alle katteinteresserede, og som bliver en
basis for en masse spændende sjove og givende møder mellem mennesker og
katte.

Siden er tænkt, delvis som et alternativ eller supplement til éns egen
hjemmeside, delvis som en interaktiv stamtavle og søgemaskine for
opdrættere der leder efter nye linier til deres opdræt (det være sig
parring el. ny kat). Det skal være enkelt, sjovt og let at skabe en
præsentation af sig selv og sine katte, og fordelen ved denne side er,
at du og dine katte med ét bliver en del af et stort netværk. :gruppeknus:

Derfor har jeg brug for DIN hjælp! ;)

Jeg skal nok forklare lidt om min baggrund; Jeg er uddannet bachelor i
interaktionsdesign og er ved at tage en handelsskole-mastergrad ovenpå
dét, indenfor innovation og enterprenørskab. Jeg har før udviklet
hjemmesider og andre interaktive løsninger, og jeg har en lyst til at
skabe noget nyt, der kan hjælpe og samle en masse mennesker om en fælles
passion.

Så, mine kære ”med-slaver”, vil I hjælpe mig og udfylde det her
spørgeskema? Jo flere vi er, jo bedre en side kan jeg udvikle, så send
gerne opfordringen videre til jeres venner! www.madlog.dk har været så
gavmilde at sponsorere 2 måneders abbonnement, som jeg trækker lod om
blandt deltagerne.

Jeg håber I vil være med! :)

Med venlig hilsen
Christine Marie Lundbye Clausen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Per Tolbøll

Dato : 08-10-07 21:10
Fra : S & F

Dato : 09-10-07 14:14

"Per Tolbøll" <per.tolboll@kolibrinet.dk> skrev i en meddelelse
> www.dekatten.com

dekatten.com er sikkert en fin side.
Det nytter bare ikke rigtig at henvise til den når næsten samtlige forums på
den er lukket, for ikke medlemmer.

Desuden har der været lukket for tilgang af nye medlemmer i pænt lang tid.

Fra : Siri

Dato : 09-10-07 19:52

> [...]

> den er lukket, for ikke medlemmer.
> Desuden har der været lukket for tilgang af nye medlemmer i pænt lang tid.

Selv på det yderst fredelige og seriøse DeKatten forum kan der opstå
tumult (omend af lettere art), når et eller flere brushoveder sætter sig
for at lave 'rav i strassen'. Derfor er der p t lukket for tilgang i ret
kort tid!
Det siger dog alt om DeKatten, at ingen er blevet hverken smidt eller
hængt ud, men at man i nogenlunde fredelighed har gydt olie på vandene,
og at de lyserøde (ja! Mén om det, hvad du vil...) Moderatorer har
besluttet at lukke for tilgang i foreløbig et par uger. Simpelthen for
at kunne læse med i alt, og undgå stridigheder i tide.
DeKatten er nok et af de tryggeste og fredeligste blandt kattefora, og
sådan skulle det gerne fortsætte.
Jeg skal nok melde tilbage, når der er åbent for tilgang igen.
Men - en del af grundlaget og vilkårene for optagelse, at man som
nyoptaget er udelukket fra en del fora, indtil man har skrevet et vist
antal indlæg - og dermed har vist, at man ikke bare er en 'kigger for en
kort bemærkning', endsige noget, der bare kunne minde om en troll eller
en kook.
Til gengæld er f eks 'Køb, salg og kontakt' delen åben for alle, så alle
kan få et indtryk af siden. Vældig sødsuppet, med plads til både
lyserødt, lilla og højrødt - men ballade for balladens skyld er absolut
yt dér!!
Brøler man for højt, får man lige et lille dask af de gamle løvinder -
mere eller mindre venligt, men altid i den bedste mening
Jeg er vældig glad for DeKattens hyggelige og seriøse tone, da der ofte
kan være lovlig stille her på NGen - der jo ellers er min all-time
favourite!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Christine Marie Lund~

Dato : 09-10-07 17:15

Rettelse: det så ud til at mit link ikke kom med i ovenstående post.
Prøver igen.:

http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=BG2w0Rxou31S61gjr6KySQ_3d_3d

Opfordringen til at deltage er også postet andre steder på nettet, men
jo flere der deltager, jo bedre.

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-10-07 10:38

<christine.lundbyeKATTE@BAKKEgmail.com> skrev i en meddelelse
> Rettelse: det så ud til at mit link ikke kom med i ovenstående
> post. Prøver igen.:
>
> http://www.surveymonkey.com/s.aspx?sm=BG2w0Rxou31S61gjr6KySQ_3d_3d

Jeg har også besvaret spørgsmålene. Så vidt jeg kan se er det kun 6
spørgsmål der skal besvares, for når man trykker på "next" sker der
ikke andet, end at man er tilbage på forsiden.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Iben Holst

Dato : 10-10-07 12:23

> Jeg har også besvaret spørgsmålene. Så vidt jeg kan se er det kun 6
> spørgsmål der skal besvares, for når man trykker på "next" sker der ikke
> andet, end at man er tilbage på forsiden.

Prøv igen... jeg kom igennem flere sider i går.

Iben

Fra : Tove Krieger

Dato : 10-10-07 13:01

"Iben Holst" <iben@holst.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv igen... jeg kom igennem flere sider i går.
>
> Iben

Ok, tak for tipset. Så kom jeg da igennem 5 sider. Billederne er
simpelthen skønne.

Fra : Mariann Juhl

Dato : 09-10-07 22:28

> [...]
> gerne opfordringen videre til jeres venner! www.madlog.dk har været så
> gavmilde at sponsorere 2 måneders abbonnement, som jeg trækker lod om

Hej Christine

Det hjalp med et link til undersøgelsen Nu har jeg været der.
Billederne alene gjorde det værd at deltage - superskønne! Held og lykke
med hjemmesiden!
(Pusler selv med at få et lille webbureau op at stå for øjeblikket, så
kan godt genkende alle de "indledende øvelser" *SS*).

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 23:21

"Mariann Juhl" <mariannjuhlKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> (Pusler selv med at få et lille webbureau op at stå for øjeblikket, så
> kan godt genkende alle de "indledende øvelser" *SS*).

Jeg sprang også på
Fine billeder, Hvor er vi dog nemme at manipulerer med, hehe

Mvh allan

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-10-07 22:39

"Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in message

> "Mariann Juhl" <mariannjuhlKATTE@BAKKEyahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg sprang også på
> Fine billeder, Hvor er vi dog nemme at manipulerer med, hehe
>
> Mvh allan

Billeder?
Jeg svarede bare på spørgsmålene, håber at det kan bruges.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.