Forkølelse hvor længe varer det
Fra : Asger Jørgensen

Dato : 07-10-07 14:03

Hejsa

Jeg har for 10 dage siden købt en kat hos Tingskovens dy....
den var forkølet da jeg fik den, men den var tilset af dyrlægen.
(de havde en epedemi derinde og var i karentæne).

Katten har fået det lidt bedre, men den er stadig ikke oppe
på dupperne.

Hvor længe varer en sådan forkølelse, er der overhovedet
noget dyrlægen kan gøre eller er det som med vi andre,
vente til det går over.

På forhånd tak
Venlig hilsen
Asger

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 07-10-07 23:33

Hej Asger

Hmm..forkølet siger du ? har aldrig hørt om en kat som er /var forkølet. Når
næsen løber " plejer " det at tyde på andre sygdomme, men hvis du har den
fra en dyrlæge må der jo være noget om snakken. Bliver den behandlet med
noget ?

Hilsen Majbritt

Fra : Asger Jørgensen

Dato : 08-10-07 00:35

Hejsa Majbritt

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> næsen løber " plejer " det at tyde på andre sygdomme, men hvis du har den
> fra en dyrlæge må der jo være noget om snakken.

Det var hvad de sagde på dyre internatet.

Bliver den behandlet med noget ?

Nej.

Venlig hilsen
Asger

Fra : Tinka Vera

Dato : 08-10-07 00:47

> =?iso-8859-1?Q?Asger_J=F8... skrev:
> Hejsa Majbritt

> Det var hvad de sagde på dyre internatet.

> [...]
(Hmmm, jeg skrev lige et indlæg, der forsvandt. Så jeg prøver igen)

Der har netop været katteinfluenza på Tingskovens Dyreinternat, så jeg
tror det vil være en god ide med dyrlægebesøg, så katten kan få noget
medicin.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Asger Jørgensen

Dato : 08-10-07 12:25

"Tinka Vera" <tinkaverKATTE@BAKKEmail.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der har netop været katteinfluenza på Tingskovens Dyreinternat, så jeg
> tror det vil være en god ide med dyrlægebesøg, så katten kan få noget

Har tid ved dyrlægen i morgen.

Tak for svarene

Venlig hilsen
Asger

Fra : Tinka Vera

Dato : 08-10-07 00:43

> [...]
>
> Hvor længe varer en sådan forkølelse, er der overhovedet
> noget dyrlægen kan gøre eller er det som med vi andre,

Mon ikke katten har katteinfluenza.... Der har netop været
katteinfluenza på Tingskovens Dyreinternat.
Er katten ikke allerede i behandling? Eller er den først blevet rigtig
syg, efter du fik den hjem? For så synes jeg, du skal kontakte dyrlægen.

Katten ønskes god og hurtig bedring. Og du ønskes tillykke med din nye
kat.