Også lidt killingebilleder
Fra : Denise

Dato : 05-10-07 07:04

Hej gruppe
Foranlediget af Nina's killingetråd, så kommer her lige et par af vores
misser. 2 piger på snart 5 måneder og 1 dreng på snart ½ år. Hhv 2,7 kg, 3,3
kg og 4,4 kg.
Og et billede af alle de 5 vi nu har (Blonde og Dino 2 somali på 12 år).

Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/Alle%20misser/Alle3.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/Alle%20misser/Alleisofaen.jpg

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Eva

Dato : 05-10-07 09:03

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Og et billede af alle de 5 vi nu har (Blonde og Dino 2 somali på 12 år).
>
> Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

Hej Denise

Tillykke med trekløveret, de er godtnok smukke.

Hvad hedder de?

Hvad sagde Blonde og Dino til at få sådanne 3 spradebasser ind i deres
rolige hjem?

Af farven vil jeg gætte på, at det er Brita-killinger?

kh Eva

Fra : Denise

Dato : 05-10-07 16:36

Tak for de pæne ord om mine misser
Jo de bliver passet godt, hvis jeg selv skal sige det, men hold da op hvor
kan de lave ballade.
Eva:
Ham til venstre er Quini (udtales Kini) og er ganske rigtigt en Kamikaze.
Kastreret dreng på 4,4 kilo og han er ikke engang ½ år endnu, gisp
Så er der 2 kastrerede piger, Dee og Dea, som er fra et andet sted, men som
har den samme far som Quini, nemlig Kamikaze Beloki Boy, så de er
halvsøskende til Quini. De er 4½ måned.

De gamle, tjo, jeg tog det altså langsomt både fordi de er 12 år og fordi
ellers ville det være synd. Jeg gad ikke de kæmpeslagsmål. Så dem har vi
stort set undgået. De gamle har dog (og gør stadig med mellemrum) fortæller
hvem der bestemmer og det får de lov til.
Blonde blev desværre lidt stresset i starten, selv om vi passede på, og fik
tynd mave, men det viste sig at der skulle medicin til for det var faktisk
Coccidier - sikkert fra killingerne - hans immumsystem ikke kunne håndtere
sikkert pga stress.

Men nu går det fint og de slipper for mors skrappe øjne

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 09:08

> [...]
> Og et billede af alle de 5 vi nu har (Blonde og Dino 2 somali på 12 år).
>
> Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

dejligheder er de!
og sikke en vidunderlig farve at somalierne har, sikke dog en glød!

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 05-10-07 11:55

> [...]
> 12 år).
> Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

Sikke da tre vidunderlige "Sorte Sambo'er", jeg synes at det er lidt
usædvanligt med tre helt sorte på én gang, men for søren da hvor er
de bedårende.

De to Somalier er helt i særklasse. Helt utroligt smukke farver og
smukke misser. De ser ikke ud til at være 12 år, men det er jo
sikkert også fordi de bliver passet godt

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 17:00

> [...]
> Og et billede af alle de 5 vi nu har (Blonde og Dino 2 somali på 12 år).
>
> Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

Nej hvor er de søde
Jeg har holdt mig fra at købe sorte MCO for jeg savner stadigvæk Luffe
Men hele 3 af slagsen

Jeg tror du har dit at se til. med 3 nye lømler. HeHe

Mvh Allan

Fra : Denise

Dato : 05-10-07 18:01

Allan G wrote:
> [...]
> Men hele 3 af slagsen
>
> Jeg tror du har dit at se til. med 3 nye lømler. HeHe

Ha ha, hvorfor tror du dog det. Flytte dem fra håndvasken eller toiletbrædt,
når jeg skal børste tænder eller på toilettet, smide dem ned fra spækbrædt
og køkkenbord når jeg skal pakke ud eller lave mad, rejse vaser op med
plasticblomster som de også hiver af stilkene, gemme mine tandstikker, samle
kuglepenne op fra gulvet, samle håndklæder og køkkenruller op fra gulvet,
hive dem ned fra akvariet, trække dem ud af køleskabet. Stoppe dem i at hive
billeder og mine drømmefangere ned fra væggen. Samle legeting op af
kattebakken.
Herregud da, og så har jeg sikkert glemt en masse.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 18:24

> [...]
> af kattebakken.
> Herregud da, og så har jeg sikkert glemt en masse.

ROFL....
Jeg synes der er noget der lyder mere end bekendt...GGGGG... bortset fra den
med potteplanterne, dem kan jeg i det mindste have i fred for Harald..GG..
Gad vide om han nognesinde lære det (-;
Har du så også pillet en ud af microovnen?, det har jeg..før han blev til
hot-cat

Mvh. Marie

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-07 18:33

Klip

> [...]
> væggen. Samle legeting op af kattebakken.
> Herregud da, og så har jeg sikkert glemt en masse.

ja tillykke med dem. hehe

Æv jeg savner Luffe. han var nu sortsmoke, men bandit som de ser ud til
at værrer.

Og jeg skal ikke have flere. nej tak der er lømner nok i huset. hæhæ

Mvh allan

Fra : Kate

Dato : 05-10-07 20:18

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/Alle%20misser/Alle3
> .jpg
>
> http://img.photobucket.com/albums/v620/DeniseRe/Alle%20misser/Allei
> sofaen.jpg

Jeg overvejede at spørge om hvordan Dino og BLonde tager de nye, men
det ser da ud til at være okay

Kan Claus overhovedet tåle at være i jeres hjem nu?

Tillykke med de små skattebasser, jeg har flere gange tænkt at jeg
skulle spørge tiæ dem, men kommer fra det i al det andet computersjov

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Denise

Dato : 05-10-07 20:50

Kate wrote:
> [...]
>
> Tillykke med de små skattebasser, jeg har flere gange tænkt at jeg
> skulle spørge tiæ dem, men kommer fra det i al det andet computersjov

Tak Og du er altid velkommen til at kigge forbi hvis du er på disse egne

Ja, er det ikke skønt, Claus får overhovedet ikke allergi af dem, og de kan
ligge helt oppe i hans hoved og sove. Jeg håber virkelig at det bliver ved,
for han er selvfølgelig helt skudt i dem, som jeg også er selvfølgelig
Men jeg havde godt nok hørt om MCO var "allergi venlige " , men det er helt
utroligt Krydser fingre for det bliver ved.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Kate

Dato : 07-10-07 12:09

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> Tak Og du er altid velkommen til at kigge forbi hvis du er på
> disse egne

Tak. Men det er jeg desværre sjældent udenfor arbejdstid.

> [...]
> jeg også er selvfølgelig Men jeg havde godt nok hørt om MCO
> var "allergi venlige " , men det er helt utroligt Krydser

Det er jo skønt at Claus kan tåle dem. Jeg måtte også lige vise min mor
dem i går Hun var jo også ved at falde i svime over dem

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 07-10-07 10:04

> [...]
> Og et billede af alle de 5 vi nu har (Blonde og Dino 2 somali på 12 år).
>
> Skal snart få taget mig sammen og opdatere NG hjemmesiden

Nøj, hvor er de alle 5 smukke, men der er nu noget med de somalier ,
selv om jeg ellers er perser pige

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 07-10-07 12:35

> Nøj, hvor er de alle 5 smukke, men der er nu noget med de somalier ,
> [...]

Hepper på opdateringen
Hej Birgit - ja, jeg kan kun være enig - de tre sorte er flotte, men der
er altså noget med de der somalier-katte.....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar