Vil i se killingebilleder? Advarsel - ikke~
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-10-07 20:32

http://www.tendertribes.dk/Photo/10.jpg
http://www.tendertribes.dk/Photo/15.jpg
http://www.tendertribes.dk/Photo/4.jpg

Det er Armani, DG, Gucci og Prada

Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Hilsen Nina

Fra : Tove Krieger

Dato : 04-10-07 20:41

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en
meddelelse news:47053fcb$0$90267$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men
> misserne behøver tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Nøøøj altså............bare det var mine Jeg kunne ikke engang
vælge hvis jeg skulle, for de er bare lige skønne alle fire. Slet
ikke til at stå for.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Nynne Hansen

Dato : 04-10-07 20:50

> Det er Armani, DG, Gucci og Prada
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
> tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn
>
> Hilsen Nina

Hvor ER de dog bare vidunderlige altså

Sikke nogle "tilfælde"

kh Nynne

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 21:19

> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
> tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Tarveligt...
De er godt nok lækre...
Om jeg fatter du kan få dem til at sidde og se sådan ud længe nok, til at
fange dem på kamera

CH

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 04-10-07 21:27

C.H skrev:

<klip>

> Om jeg fatter du kan få dem til at sidde og se sådan ud længe nok, til at
> fange dem på kamera

Det er hun smadderskrap til, hvis du kigger på hendes tidligere kuld på
hendes hjemmeside. Jeg tror faktisk også, hun forklarede teknikken i
nyhedsgruppen for nogle år siden.
Og Nina: Tillykke med de små, de er godt nok dejlige

Venlig hilsen Dikte

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 04-10-07 21:42

"Benedikte Brisson" <kuduli@vide.invalid> wrote in message
> [...]
> nyhedsgruppen for nogle år siden.
> Og Nina: Tillykke med de små, de er godt nok dejlige

He he, ja jeg har forklaret det mange gange. Det er ikk svært.
Sæt dem højt. Et stk digital kamera i den ene hånd (helst med skærm på, så
man kan se uden at have kameraet for øjet). Fjerkost i den anden hånd.
Hold dem godt beskæftiget med kosten, mens man tager en masse billeder.
Uøvet skal der 50 billeder til et godt. Øvet 15+ til 3-4 gode.

Men man skal IKKE tage dem når de er trætte -som man umiddelbart skulle tro.
For resultatet vil være, at der hele tiden er en der er ved at smutte eller
gaaaaaaber !
Friske og frejdige op på en hylde og så banke kosten mod loftet eller prikke
lidt til dem, hvis de begynder at kede sig.

Kunsten er at holde de andre katte væk -griner-

Tak for de søde ord om dem
Nina

Fra : Allan F

Dato : 05-10-07 05:51

> Friske og frejdige op på en hylde og så banke kosten mod loftet eller
> prikke lidt til dem, hvis de begynder at kede sig.
>
> Kunsten er at holde de andre katte væk

- og masser af velcro

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 05-10-07 06:17

> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
> tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

nårhhh...hvor ondt...mums for et firkløver siger jeg bare..slurp...((-;
Er ham den sorte bare enorm, eller er det billedet ¨der snyder?

Mvh. Marie

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-07 19:18

> nårhhh...hvor ondt...mums for et firkløver siger jeg bare..slurp...((-;
> Er ham den sorte bare enorm, eller er det billedet ¨der snyder?

Han blev kaldt "flødebollen" som bette Han flød ud i hånden på en ...
I dag vejer han det samme som den brune i baggrunden, så billedet snyder nok
lidt.

Fra : Denise

Dato : 05-10-07 07:04

Nina, Tender Tribes wrote:
> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne
> behøver tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

He he, ja det var du vist, stoppet med at opdrætte

Men ihhh, hvor er de dejlige

Men er ikke SÅ misundelig har selv fået et par stykker (3 MCO) for nylig,
prale, prale. Jeg har bare ikke fået taget mig sammen endnu til at opdatere
NG siden.
Viser lige billeder i en anden tråd.

--
Hilsen Denise
Se: www.mit-katteforum.dk

Fra : Kate

Dato : 05-10-07 20:14

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne
> behøver tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Næ.visse ting kan de godt klare selv

Åhhh, hvor er det søde. Specielt den uden hvidt ser knuselskelig ud

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Erling Jensen

Dato : 06-10-07 18:01

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> "Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> Næ.visse ting kan de godt klare selv
>
> Åhhh, hvor er det søde. Specielt den uden hvidt ser knuselskelig ud

næ her må jeg da protestere de er bare så dejlige allesammen. )

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 06-10-07 19:15

> næ her må jeg da protestere de er bare så dejlige allesammen. )
Ja, så må jeg jo træde til. I har begge ret, for de er alle sammen
dejlige, men ham den brune har altså en hel speciel personlighed. ...magen
til kærlig, kvik, besiderisk! kat skal man lede længe efter

Fra : Kate

Dato : 07-10-07 12:07

"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> wrote in

> næ her må jeg da protestere de er bare så dejlige allesammen. )

Det har du helt ret i, Erling. Jeg har bare en særlig svaghed for de
stribede

Fra : Siri

Dato : 05-10-07 21:12

> [...]
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
> tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Aaaa - vilde hyle og ingen protester! Hvor er de skønne - jeg selv er
ved at gå helt bananas over den store tabby med den flotteste
køzze-boks, wwooowww box box box! Møzz.....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 06-10-07 23:29

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Hold da kæft, hvor er de flotte .... !!

Fra : Ukendt

Dato : 07-10-07 00:46

Ikke for at trække opmærksomheden væk fra de smukke katte, dér, men jeg vil
lige dele et sødt lille billede, jeg har fået af en veninde. Hun har lige
fået kat selv, og hendes killing er bare dejlig.

http://www.guu.dk/data/nynne/original/640/inthebag.jpg

Fra : Tove Krieger

Dato : 07-10-07 08:50

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg vil lige dele et sødt lille billede, jeg har fået af en
> veninde. Hun har lige fået kat selv, og hendes killing er bare

Det har du helt ret i HC. Den er bare rigtig sød som den ligger der
i tasken. Alle katte er bare dejlige.

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 07-10-07 10:01

> [...]
>
> Ja egentlig var jeg jo stoppet med at opdrætte katte, men misserne behøver
> tilsyneladende ikke en opdrætter for at få børn

Uuh, hvor er de dejlige...den der lille blå creme pige ville klæde vores
sofa Men de er skønne alle 4. Til lykke med dem...

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar