Nøj, hvor har de det bare rart.
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-07 23:08

Eftersom det er et stykke tid siden, at jeg har skrevet et par ord om mine
tilløbere, Mulle og Bamse, ville jeg lige hygge mig med keyboardet lidt.

Bamse falder mere og mere til, og man kan røre ham en lille bitte smule, når
han får mad, uden at han løber bort - det ta'r jeg som et godt tegn. Man må
stadigvæk ikke rigtig komme for tæt på, men det er også fint nok. Han er
iøvrigt den mest vokale af de to - han snakker altid, når han vil ha' mad.
Mulle siger næsten aldrig noget som helst.

Mulle hænger ved mig, som han altid har gjort. Lige nu ligger han på i min
stol, men ellers har han fået til vane at ligge på mit skrivebord, når jeg
arbejder. Det er hyggeligt... Alt jeg behøver at gøre, for at gøre ham
veltilpas, er at snakke lidt til ham. Så spinder og ælter han helt vildt.
Der skal s'gu ikke meget til.

Miaw!

Fra : Eva

Dato : 02-10-07 23:47

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejder. Det er hyggeligt... Alt jeg behøver at gøre, for at gøre ham
> veltilpas, er at snakke lidt til ham. Så spinder og ælter han helt vildt.

Hej Hans Christian

Jeg får det altid så dejligt indeni, når jeg læser dine små fortællinger om
dine katte.
Man kan tydeligt mærke, at du holder utroligt meget af dem og vil dem det
bedste.

Bamse skal nok blive en rigtig kælepotte med tiden - når det rigtigt går op
for ham, hvor heldig han har været, at han er havnet hos dig.

Fortsat held og lykke med ham og Mulle - de to lykkens pamfiliusser :0))

mvh Eva

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-07 10:31

"Hans Christian Vang" <.> skrev i en meddelelse
> Eftersom det er et stykke tid siden, at jeg har skrevet et par
> ord om mine tilløbere, Mulle og Bamse, ville jeg lige hygge mig
> med keyboardet lidt.

Glimrende, det er altid dejligt at høre nyt.

> [...]
> det er også fint nok. Han er iøvrigt den mest vokale af de to -
> han snakker altid, når han vil ha' mad. Mulle siger næsten aldrig

Bamse har vist ikke haft det for morsomt da han var herreløs. Det
kan sætte dybe spor i meget lang tid, men det er godt at du ikke
forcerer ham til nærvær. Det kommer af sig selv stille og roligt -
bare vent og se.

> [...]
> at gøre, for at gøre ham veltilpas, er at snakke lidt til ham. Så
> spinder og ælter han helt vildt. Der skal s'gu ikke meget til.

Det er bare så skønt med en tillidsfuld kat. Jeg har selv en af
slagsen, og selvom hun i hendes første killingetid hos mine nu
fraflyttede naboer, var overladt til udeliv i streng frost med sin
mor og søskende, så har hun fået masser af omsorg og kærlighed her
hos os siden hun var ca. 12 uger. Katte kan altid sprede hygge og
glæde, man skal bare behandle dem ordentligt, så får man det hele
tifold tilbage.

> Miaw!

Selv Miaw, og tak for updaten !

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 03-10-07 17:02

> [...]
jeg behøver at gøre, for at gøre ham
> veltilpas, er at snakke lidt til ham. Så spinder og ælter han helt vildt.

Hej Hans Christian
Hvor er det dejligt at høre sådan en lille beretning fra dig og
missevennerne - det er altid skønt, når nogen fra gruppen skriver sådan
et lille 'brev hjemmefra'
Hvor er det godt, at Bamseren føler sig mere og mere tryg! Det tog også
tid for Gia at falde til, selvom hun ikke var helt så sky.
Ja, mitterne kræver så lidt og giver så meget - glæde og varme, når
tingene ellers driller.
Lejon siger heller ikke et kvæk, deraf øgenavnet Leise, der jo betyder
sagte eller stille Men spinde kan han også....
Gia hilser til gengæld med et Miaw tilbage, og potedask fra begge
braksnuder
Med venlig hilsen
Siri, bandens lykkelige opvarterske
- Tøm kattebakken ved privat svar