Cat tape tricks
Fra : JSM

Dato : 02-10-07 20:33

Er der nogen der kan oversætte tekst og/eller speak i det her indslag
http://www.boners.com/grub/v9000012.html ?
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få at vide hvad der er så morsomt. Det
kan da ikke være billederne de griner af ?!?

mvh
Jesper

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-07 21:00

"JSM" <jesper@spamnejtakaagade33.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få at vide hvad der er så
> morsomt. Det kan da ikke være billederne de griner af ?!?

Jamen Jesper, der er da sikkert mange her i gruppen der taler
japansk

Jeg synes - helt ærligt - , at det er en grim måde at gøre katten
til grin på.

Det er da noget der siger sig selv, at når de sætter tape på pelsen
vil huden og musklerne nedenunder føles helt anderledes for katten
fordi pelsen er klistret sammen. Det kan måske være at japanerne
synes det er morsomt, eller det er måske dåselatter. Jeg kan altså
bare ikke se komikken. Man må ikke fratage et dyr dets værdighed på
den måde.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : JSM

Dato : 02-10-07 21:36

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "JSM" <jesper@spamnejtakaagade33.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen Jesper, der er da sikkert mange her i gruppen der taler japansk

Jeg regner nu heller ikke med at der så forfærdeligt mange japanere der
læser med her i gruppen. (hvis det er japansk - det kunne for min skyld også
være koreansk, jeg kan ikke se forskel). Men i den virksomhed jeg er ansat
i, er der ansat folk af mange nationaliteter, som tilsammen ville kunne
hjælpe med at oversætte fra f.eks. spansk, portugisisk, tysk, engelsk,
polsk, norsk, svensk, tyrkisk, russisk, italiensk, hollandsk og et par
stykker mere. Men svjv. ingen med asiatiske sprogkundskaber. (Dvs vi får et
par kinesere om kort tid, men de er ikke startet endnu). Så måske nogen
kender nogen der kan oversætte ?.

> Jeg synes - helt ærligt - , at det er en grim måde at gøre katten til grin
> på.

enig

> [...]
> morsomt, eller det er måske dåselatter. Jeg kan altså bare ikke se
> komikken. Man må ikke fratage et dyr dets værdighed på den måde.

Jeg er igen helt enig med dig. Og vil gerne have tekst/speak oversat for at
prøve at forstå, hvad der kan få nogen som helst til at opfatte det som
værende morsomt ?

mvh
Jesper

Fra : Siri

Dato : 02-10-07 21:51

> [...]
> synes det er morsomt, eller det er måske dåselatter. Jeg kan altså
> bare ikke se komikken. Man må ikke fratage et dyr dets værdighed på

Ayh!
Jeg vil ikke engang kigge - det lyder rædselsfuldt!
Not funny!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-07 10:20

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Ayh!
> Jeg vil ikke engang kigge - det lyder rædselsfuldt!
> Not funny!
> Med venlig hilsen
> Siri

Du kan skam roligt kigge Siri. Katten lider ingen overlast som
sådan, det er "kun" dens værdighed. Der bliver klistret tape
forskellige steder på den, så den går mærkeligt. Det er jo ikke
noget der gør ondt, men synd er det i hvert fald, hvilket Jesper jo
også giver mig ret i. Der er (desværre) mange af den slags videoer
på Youtube, det er dog utroligt hvad mange mennesker finder morsomt,
og dyrene er jo ikke i stand til at sige fra - ØV