billeder...
Fra : majbrit nielsen

Dato : 02-10-07 18:31

hey alle sammen så har jeg endelig fået lagt billeder af gusen og mille
på deres profil

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-07 18:50

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:JfednUtjB_71HZ_anZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> hey alle sammen så har jeg endelig fået lagt billeder af gusen og
> mille på deres profil

Hej Majbrit.

Det var dejligt. Jeg glæder mig til at se dem når der kommer
billeder igen på hjemmesiden. Som du kan se i indlægget oven over,
så kniber det lidt for øjeblikket.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-07 18:59

> "majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
> meddelelse news:JfednUtjB_71HZ_anZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com

Nej dog, hvor er de smukke og dejlige. Jeg kan godt forstå at du
elsker dem. Det er pudsigt at de begge har den hvide stribe op ad
næseryggen. Jeg kiggede i dit album, men der har du så ikke uploadet
billeder endnu. Det er også rigtig gode billeder du har på deres
profil. Tak for synet - de er skønne.

Fra : Siri

Dato : 02-10-07 21:23

> majbrit nielsen skrev:
> hey alle sammen så har jeg endelig fået lagt billeder af gusen og mille
> [...]

Ja jeg kan kun erklære mig enig med Tove - nårh! Hvor er de fine og
søde! Begge skatlinger - forstår, at du elsker dem.
Potedask fra braksnude-banden
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 03-10-07 14:10

> majbrit nielsen skrev:
> hey alle sammen så har jeg endelig fået lagt billeder af gusen og mille
> [...]

Nøj, hvor er Gusen dog smuk ! Elsker de farver, de minder mig om en
dejlig kat jeg engang havde. Men Mille er nu også smuk

Tak fordi du delte dem med os. Håber at det går godt med Gusen...

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar