billeder på hjemmesiden.
Fra : Inge

Dato : 02-10-07 16:58

Hej
Er der noget galt med billederne på www.dk-fritid-dyr-kat.dk? Både i går og
i dag har jeg ikke kunnet se billeder af alle de dejlige katte, når jeg går
ind i albums, søndag havde jeg ingen problemer med at se dem. Andre billeder
har jeg ingen problemer med, men her er der bare evt. tekst og så et rødt
kryds, både i IE og Firefox.
Håber da de kommer igen, eller at nogen måske ved hvad jeg skal ændre, men
som sagt har jeg ikke problemer med billedvisning på andre hjemmesider.

mvh
Inge

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-10-07 17:29

"Inge" <ingen@tingmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad jeg skal
> ændre, men som sagt har jeg ikke problemer med billedvisning på

Det er tilsyneladende ikke din computer der er noget i vejen med.
Man kan også kun se de røde krydser her. Man kan skrive til
webmaster og bemærke det til ham, hvis han ikke allerede er klar
over fejlen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Inge

Dato : 02-10-07 18:31

> [...]
> også kun se de røde krydser her. Man kan skrive til webmaster og bemærke
> det til ham, hvis han ikke allerede er klar over fejlen.

Tak Tove
Jeg blev helt bleg over ikke at kunne se og savle over de skønne katte.

mvh
Inge

Fra : Siri

Dato : 02-10-07 22:18

kryds, > >> ændre, men som sagt har jeg ikke problemer med billedvisning på

Me, too! Tak!
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tonny Jørgensen

Dato : 02-10-07 23:06

> kryds, > >> ændre, men som sagt har jeg ikke problemer med billedvisning på

> [...]

Det skyldes at jeg har fået glem at forny domænet debug.dk hvor
billederne ligger pt. Jeg skynder mig fluks at forny domænet. Pinligt..
jeg beklager mange gange.

Med venlig hilsen
Tonny Jørgensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-10-07 09:51

"Tonny Jørgensen" <hestKATTE@BAKKEjegergud.dk> skrev i en
meddelelse news:nfydnQsB9eFGXZ_aRVnyjQA@giganews.com

> Det skyldes at jeg har fået glem at forny domænet debug.dk hvor
> billederne ligger pt. Jeg skynder mig fluks at forny domænet.
> [...]

Jeg tror bestemt, at du allerede er tilgivet man kan jo heller
ikke i disse stressede tider huske det hele, og dette "problem"
kunne rettes, bare alting kunne det så nemt. Tak for det Tonny.

Fra : Inge

Dato : 03-10-07 17:32

> [...]
> disse stressede tider huske det hele, og dette "problem" kunne rettes,
> bare alting kunne det så nemt. Tak for det Tonny.

Ja du er bestemt tilgivet, tak. (skægt at det er kat stavet bagfra - aldrig
før set af mig!)

mvh
Inge