en lille update
Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 13:37

Til dem der har fulgt Harald og hans nye liv her, har jeg lavet en ny update
her;
http://www.photopassion.dk/harald.htm
der er nok nogle ting som i har fået fortalt, men jeg sad og tænkte tilbage
på tiden der er gået, ting jeg har glemt, ting jeg husker meget godt (-;
Billedet der ligger øverst, er nok det skønneste af Kongen ind til videre,
han er fars superstar!.

Mvh. Marie

Fra : ^#^

Dato : 30-09-07 15:29

Torben og Marie-louise Ager wrote:
> Til dem der har fulgt Harald og hans nye liv her, har jeg lavet en ny
> update her;
> http://www.photopassion.dk/harald.htm

Tak for updat. Skønt at høre at han trives og et super billede af Harald
/M

Fra : Majbritt Hågensen

Dato : 30-09-07 15:55

Hej Marie

Tak for din opdate, man bliver helt rørt igen, når man læser din historie om
Harald..
Super flot hjemmeside...
Utrolige dejlige og flotte katte i har...

Hilsen Majbritt

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 18:18

"Majbritt Hågensen" <maajer@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Harald..
> Super flot hjemmeside...
> Utrolige dejlige og flotte katte i har...

tak for roserne, selv om det har været hårdt i perioder, fortryder jeg
bestemt ingen ting, jeg ved jo at jeg ville gøre det igen, jeg har en
svaghed for disse dyr.
og ja, jeg er også selv betaget af vores katte..(-;

Mvh. Marie

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 18:17

"^#^" <not.available.for.spam@notworking.net> skrev i en meddelelse

> Tak for updat. Skønt at høre at han trives og et super billede af Harald
>
> /M

Takker!

Mvh. Marie

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-09-07 18:04

"Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk>
skrev i en meddelelse
> [...]
> husker meget godt (-; Billedet der ligger øverst, er nok det
> skønneste af Kongen ind til videre, han er fars superstar!.

Det var en rigtig god update. (Billedet forekommer mig dog lidt
bekendt LOL )

Jeg kan lige se dig for mig, stå med hænderne i siden og råbe:"
Haraaaaald"!!! når han har været uartig, og derefter Harald
styrtende afsted ud i snedkerværkstedet, hvor han står med en lille
kasket på og snitter små træmænd. Jeg elsker Emil fra Lønneberg, så
det er ikke svært at forestille sig sammenligningen

Der er noget der tyder på, at han sagtens kunne styre hele
"butikken" med hård pote................ hvis han altså fik lov.

Jeg har dog ondt af Emma den skønne hund, at hun er så bange. Jeg
kan ikke glemme, at hun har haft så hård en opvækst inden I fik
hende. Det er sådan noget der kan mærke en hund for livet, og det
har hun i hvert fald ikke fortjent. Godt at hun havnede hos jer.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 18:30

> Det var en rigtig god update. (Billedet forekommer mig dog lidt bekendt
> LOL )

Ja, du er jo lidt forfordelt, Tove..(-;

> [...]
> afsted ud i snedkerværkstedet, hvor han står med en lille kasket på og
> snitter små træmænd. Jeg elsker Emil fra Lønneberg, så det er ikke svært

Lige præcis!
Jeg har faktisk brugt en hel måned fornylig, på at læse Emil fra lønneberg
for min yngste søn Rasmus, da han havde benet i gips, han elsker også emil
og kan identifisere sig med ham.. (-;

> Der er noget der tyder på, at han sagtens kunne styre hele "butikken" med
> hård pote................ hvis han altså fik lov.

ingen tvivl om det!.

> Jeg har dog ondt af Emma den skønne hund, at hun er så bange. Jeg kan ikke
> glemme, at hun har haft så hård en opvækst inden I fik hende. Det er sådan
> noget der kan mærke en hund for livet

Emma har ikke haft det nemt, hverken psykisk eller fysisk. nu har hun været
under kyndig træning i to år, været på to forskellige naturmedicinske kure
(mod stress og angst), en masse forskellige forsøg for at lette hendes
hverdag. Hun har en del fysiske skavanker, nogle er blevet bedre, andre
værre.
Hun er jo bestemt blevet mange gange bedre på de to år, ren forvandling, men
det siger måske noget om hvilken forfatning hun var i dengang.
og så hun er autist, hvis en hund kan være det..(-;
Men ud over det, er hun jo en kærlig og sød tæve, selv om hun stod langt
tilbage i køen, da intelligensen blev delt ud.. ((-;

ps. det er ikke værre, end at hun og Harald ligger foran brændeovnen lige nu
og suger varme til sig.

Mvh. Marie

Fra : Erling Jensen

Dato : 01-10-07 05:24

> [...]
>nær-studie/læsning,af de forskellige individer på siden, men her ud fra
>kan man jo læse at tålmodighed lønner sig.

mvh
Erling

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 01-10-07 05:37

"Erling Jensen" <erling.jensen.nospam@transport.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben og Marie-louise Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i
> en meddelelse news:46ff9824$0$7606$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Tak for komplimenterne!
jo, tålmodighed er en dyd og et must når det gælder dyr (børn og
mænd!..LOL).

Mvh. Marie