blodsukker
Fra : majbrit nielsen

Dato : 29-09-07 18:16

hey alle sammen,,,
den er stadig helt gal med gusens blodsukker,selv om han er kommet over
på menneske insulin, vi arbejder stadig på at få ham ned..
er der nogen der ved hvad en rask kats blodsukker lægger på ?

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 30-09-07 06:28

> [...]
> på menneske insulin, vi arbejder stadig på at få ham ned..
> er der nogen der ved hvad en rask kats blodsukker lægger på ?

Hej Majbrit

Jeg kender desværre ikke noget til blodsukker og insulin til katte,
ville bare lige sende nogen varme tanker og bedste ønnsker. Jeg håber
sådan, at det snart vil lykkes jer, at få styr på det.

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : majbrit nielsen

Dato : 30-09-07 13:26

> [...]
> ville bare lige sende nogen varme tanker og bedste ønnsker. Jeg håber
> sådan, at det snart vil lykkes jer, at få styr på det.

tusind tak for dit svar
ja det har været en hård og sej kamp for gusen, selv om han er sej og
stærk
men han viker nu glad og tilfreds selv om hans blodsukker siger noget
andet..
jeg håber bare snart det gir bonus, han er virkelig mit et og alt og jeg
lige glad med hvad det kommer til at koste mig, før der kommer styr på
det blodsukker og han får det godt..

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 30-09-07 14:06

> [...]
> jeg håber bare snart det gir bonus, han er virkelig mit et og alt og jeg
> lige glad med hvad det kommer til at koste mig, før der kommer styr på

Ja, Majbrit. Jeg kan jo tydelig høre på alt hvad du skriver hvad han
betyder for dig. Jeg håber sådan, at han vil få et godt og langt liv hos
dig. Jeg har faktisk tænkt på hvor tæt knyttet i må være hver gang du
skriver. Kan man ikke få et billede af se af den lille skatte dreng ?

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-09-07 14:23

"Birgit Jakobsen" <elviskatKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:y7GdneJe9am-AmLbnZ2dnUVZ8q-rnZ2d@giganews.com

> [...]
> langt liv hos dig. Jeg har faktisk tænkt på hvor tæt knyttet i må
> være hver gang du skriver. Kan man ikke få et billede af se af

Hej Majbrit.

Jeg ville da også meget gerne se billeder af Gusen og Mille. Jeg kan
se, at du endnu ikke har billeder på din profil.

Jeg håber, at han må få det bedre nu, hvor han får menneske-insulin.
Din dyrlæge skal nok bare lige have fundet den helt rigtigt dosis
der virker på ham.

Hvordan går det med lille Mille. Er hendes ben helet som det skal ?

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : majbrit nielsen

Dato : 01-10-07 19:26

> [...]
> der virker på ham.
>
> Hvordan går det med lille Mille. Er hendes ben helet som det skal ?

milles ben ?
ja selv om jeg kun skriver om gusen blir mille ikke glemt..
men hun hygger mest med min kæreste allan,hun er en rigtig "far" mis
ja jeg ville gerne lægge nogen billeder ind på min profil men er ikke
lige klar over hvordan man gør....?

Fra : Tove Krieger

Dato : 01-10-07 19:42

"majbrit nielsen" <gusenmilleKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en
meddelelse news:L6udne7mcIkBppzanZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> [...]
> mis ja jeg ville gerne lægge nogen billeder ind på min profil men
> er ikke lige klar over hvordan man gør....?

Det er godt at høre, både at hun er en far-mis og at hendes ben
heler som det skal.

Nu er det jo også Gusen der skal tages hensyn til for øjeblikket, og
jeg håber stadig at dyrlægen finder frem til en permanent løsning,
så du ikke skal være bekymret for ham hele tiden.

Hvis du har billeder fra et digitalkamera (eller en mobiltelefon)
som du kan lægge ind på din computer, så er det nemt nok at overføre
dem til din profil. Jeg vil da gerne prøve at guide dig, hvis du får
brug for det. Det kan jeg jo gøre via mail på hjemmesiden.

Fra : majbrit nielsen

Dato : 01-10-07 19:36

> [...]
> dig. Jeg har faktisk tænkt på hvor tæt knyttet i må være hver gang du
> skriver. Kan man ikke få et billede af se af den lille skatte dreng ?

jeg skal nok snart prøve at få nogen billeder på min profil..
ja jeg kan slet ikke sætte ord på hvor meget gusen betyder for mig
det lyder måske lidt åndsvagt,at man kan ha det sådan..
jeg tror snart jeg har brugt 10.000 kr på dyrlæge men han er det hele
vær jeg er ik et øjeblik i tvivl om at bruge 10 mere bare han får lov at
bliv hos mig og får det godt

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 17:07

> [...]
> på menneske insulin, vi arbejder stadig på at få ham ned..
> er der nogen der ved hvad en rask kats blodsukker lægger på ?

Jeg aner intet om sukkersyge hos katte, men googlede lidt på det, og fandt
denne her, der står ihvertfald værdierne og en del andet info omkring emnet.
http://www.sukkerkat.dk/bs.html

mvh. marie

Fra : majbrit nielsen

Dato : 01-10-07 19:28

> [...]
> http://www.sukkerkat.dk/bs.html
>
> mvh. marie
>
>det var en kano side, jeg blev lidt klogere og mere rolig..
tusind tak