Ole Stephensen færdig med katte
Fra : Rude

Dato : 25-09-07 12:24

TV-værten går i protest af som protektor for Kattens Værn efter tre år på
posten på grund af interne stridigheder i foreningen

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article340088.ece

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-09-07 12:56

"Rude" <dontuse@thismailadress.spam> skrev i en meddelelse
> TV-værten går i protest af som protektor for Kattens Værn efter
> tre år på posten på grund af interne stridigheder i foreningen
>

> http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article340088.ece

Hvor jeg dog forstår Ole Stephensen. Jeg havde gjort det samme. Han
er en 100% ægte katteelsker og den måde sagen bliver håndteret på er
da under al kritik.

At fyre Arnvig er måske berettiget, hvem ved, men at formanden
udbreder en mistanke om bedrageri til adskillige personer, uden at
følge det op med en politianmeldelse er da helt grotesk, især hvis
formanden er sikker i sin sag, og vel at mærke kan bevise det.

Hvis Arnvig skulle få medhold og en erstatning på 2 millioner, så
håber jeg da at han vil finde det naturligt, at donere et
betragteligt beløb til f.eks. de mange kattehjem, der helt
uegennyttigt hjælper nødstedte katte. Men det sker desværre nok
ikke.

Hvor er det dog synd, at denne sag skal gå ud over kattene, hvis det
viser sig at menneskers grådighed måske bærer skylden. Det er
kattene der bliver de store tabere her.

Der er vist snart ikke noget der kan forbavse os andre
længere........ØV !!!

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 25-09-07 13:41

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in news:46f8f77e$0$90269
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> følge det op med en politianmeldelse er da helt grotesk, især hvis
> formanden er sikker i sin sag, og vel at mærke kan bevise det.

Hvem er Poul Holm? Altså bortset fra han er formand for KV.

(Og jeg har Googlet)

--
Oops!... I did it again

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-09-07 14:09

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in
> news:46f8f77e$0$90269 $14726298@news.sunsite.dk:

> Hvem er Poul Holm? Altså bortset fra han er formand for KV.
>
> (Og jeg har Googlet)

Aner ikke hvem han er, udover at han er orlogskaptajn og cand. jur.
Så burde han da i hvert fald vide bedre, hvis det viser sig at det
er injurier han er kommet med.

Han sidder i bestyrelsen for fonden for træer og miljø, og i "DOSU"
som er Dyrenes Samarbejdsudvalg (det er noget med dyreforsøg). Det
kan jo også være at han har ret i denne sag, men bare håndteret den
meget dårligt.