Jeg *sagde* jo katte er mærkelige :-)
Fra : Kate

Dato : 24-09-07 18:33

For en månedstid siden fortalte jeg om specielt Doughnuts forkærlighed
for en ny katteseng, jeg havde vundet, ikk'? Ja, nu er både hun og
Lante vendt på en tallerken. Ved ikke helt hvem der startede det, men
jeg gætter på Lante. Så nu er det pt den dyre lækre seng der er hittet,
hvis ikke Lante ligger i den så gør Doughnut. Pudsigt nok er det ikke
sådan at den ene ligger i den ene seng og den anden i den anden, nænej.
Hvis der ligger en i sengen når man selv vil ligge der, står man lidt
og glor på den sovende, som typisk ignorerer den anden, hvorefter man
finder et helt 3. sted at sove.

De katte er altså for sjove at iagttage, hvilket jeg så gør med stor
fornøjelse

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.