Mit indlæg blev væk??
Fra : Siri

Dato : 23-09-07 23:39

Hej
Ja, så er jeg rendt ind i problemet igen....
Jeg skrev et indlæg ang. struvitsten og komplikationen oxalatsten som
følge af anti-struvit-sten-foder.
Det er så vist forsvundet ud i cyberspace?
Det blev skrevet for ca 2 timer siden, for at spørge for det søde
menneske, Helene med katteri Lengoa, der bød mig på kørelejlighed til
Jyraks stewardkursus. Mere derom....
Men - Helene havde i ca ti dage fodret med noget IAMS, hun havde fået i
gave. Det gav altså - nej, jeg uddyber ikke, før jeg ser, om det her er
gået igennem.
Hvad er jeres erfaringer med struvitsten?
Og med oxalatsten?
Og med foder mod de to ting, hver især?
Tusind tak, på mine, og på søde Helenes, og i særdeleshed på hendes
dejlige bimser, der desværre lider under problemets, vegne.
Al hjælp og info modtages med taknemmelighed af hjertet!
Og evt med traktement hos braksnude-banden.....
Med venlig hilsen
Siri & b-b ^^ ^^
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 24-09-07 06:22

Siri <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> wrote in

> Ja, så er jeg rendt ind i problemet igen....

Hej siri.

Dine indlæg er her skam. Jeg tror det er hjemmesiden der er lidt længe
om at opdatere og derfor ser det ud til at det ikke virker.

Fik du kigget på sunsites server? Jeg ved godt man skal bruge logind og
password, men det er gratis. Jeg fandt desværre aldrig nogle af de
andre gratis uden logind der duede. Der er åbenbart sket meget siden
jeg måtte bruge en der ikke lå hos min udbyder.

Ang. foder, der var en tråd om foder startet af Allan F, mener det var.
Kan du ikke genfinde den?
Lante er jo også i farezonen ang. sten, jeg tror hans er struvitsten.
det er i hvert fald dem som kan opløses, han lider af, når han gør det.
Jeg gav han, og de 2 andre katte, Holl's R/D i flere år, fordi Doughnut
og Mowgli har en tendens til at få alt for meget på sidebenene, men for
ca. 1½-2år siden skiftede jeg dem over på udelukkende at spise Hill's
C/D, efter anbefaling. Siden har Lante ikke haft sten-problemer, enkelt
gang blærebtændelse (for han er åbenbart disponeret), derfor nægter jeg
at skifte hans foder. Det der ser ud til at virke her, er det vi holder
os til Desværre går det så ud over de 2 andre, for der er aldrig
godbidder eller overraskelser i fodringen, jeg tør simpelthen ikke.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.