Nyt fra MissPigen
Fra : Louise Meldgaard

Dato : 22-09-07 20:54

Hej alle!
Så er det vidst ved at være tid til en update fra MissPigen
Hun stortrives ud over alle grænser! Hun er stadig ligeså sød, glad og
kælen som hun hele tiden ahr været, og er blevet noget så tung. Jeg ved
ikke lige hvad hun vejer nu, men hun har ihvert fald rundet de 4 kg. Da
hun kom vejede hun 3.
Killingerne er knap 9 uger nu, og de er bare over hele huset! De har
alle fundet deres fremtidige hjem nu. Oliver flytter til Hjørring i hus
hos et ungt par og deres lille datter på knap 5 mdr. Frida flytter til
Åbenrå til et ældre ægtepar, hvor konen går hjemme. De er helt vilde de
to, og glæder sig SÅ meget til at få deres "nye lille barn" hjem Og
så til sidst Baby *snøft* Hun er lige blevet solgt til et ungt par i
Roskilde. Jeg har ellers gjort alt for at få lov at beholde hende, men
min mand siger nej. Men ejg er glad for, at de alle har fået gode hjem
Vi har fået så mange henvendelser, at vi kunne have solgt dem alle 3
op til flere gange efterhånden *G*

I dag havde MissPigen fanget en mus til sine killinger. Så jeg satte
Baby ud på terrassen til hende, og I kan tro at hun hyggede sig med at
"slå den døde mus ihjel" *G* Og MissPigen sad og holdt godt øje med at
det blev gjort rigtigt Men for pokker hvor var hun fornærmet over,
at hun ikke måtte få den med ind i huset.....vi er da også nogle
kedelige forældre!

Med venlig hilsen
Louise Meldgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : ^#^

Dato : 23-09-07 13:51

Louise Meldgaard wrote:
> Hej alle!
> Så er det vidst ved at være tid til en update fra MissPigen

Tak for update - dejligt at høre at hun har det godt og killingerne alle får
nye gode hjem, selvom du må sige farvel til Baby. Forhåbentligt vil de nye
familier sende en lille update til dig af og til. Og smukt gjort, at du
trods alt har fået overtalt din mand til at beholde MissPigen
Bliver alle killingerne neutraliseret af de nye ejere?
Kan du ikke lægge et par billeder ind på din profil på hjemmesiden?

/M

Fra : Ragna

Dato : 23-09-07 13:52

Hvor er det dejligt at høre om, hvor godt MissPigen har fået det hos jer.
Selv om det må være svært at skulle af med alle killingerne snart (også
Baby, desværre for dig!), må det være rart at afgive dem til hjem, som du er
helt tryg ved, og du kan igen notere dig et positivt udfald af et stykke
dyreværnsarbejde i praksis.

--
Mange hilsener fra Ragna

Fra : Coppi

Dato : 23-09-07 16:20

Hej Louise.

Hvor lyder det bare hyggeligt og dejligt at du har fået sådan en god
missepige. Og selvfølgelig er du ked af at skulle af med Baby. Men måske ,
inden du ser dig om, er dit hjem blevet omdannet til internat, næsten
ligesom har. Vi har nu 3 affaldskatte, som vi ikke kunne leve uden. Den
yngste ligger lige nu inde på min dyne med alle 4 stænger i vejret og sover
nattens utyskestreger ud.

Du kan være helt sikker på at MissPigen glemmer aldrig. at hun har haft det
hårdt, vores missemor sætter virkelig pris på at have fået et hjem og er den
mest kontaktsøgende af dem alle, hun hygger sig virkelig.

MVH coppi

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-07 18:52

Det er dejligt at høre, at det går godt med alle dine små misser.
Det var sikkert ikke noget MissPigen havde drømt om inden hun kom
til jer.

Det er synd, at du ikke må beholde Baby, men så kan du jo trøste dig
med, at hun får et godt hjem, hos nogle mennesker der forstår at
værdsætte sådan et lille væsen. Det var også flot at du fik lov til
at beholde MissPigen, din mand har sikkert også helt tabt sit hjerte
til hende. Man kan næsten ikke andet end at holde af sådan en lille
tapper mis, der sørgede for at hendes børn blev bragt i sikkerhed.
Mange tak for updaten.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 24-09-07 12:56

> [...]
> kælen som hun hele tiden ahr været, og er blevet noget så tung. Jeg ved
> ikke lige hvad hun vejer nu, men hun har ihvert fald rundet de 4 kg. Da

Kære Louise
Endelig har jeg fået læst tilbage i dine tråde om MissPigen. Det var vel
nok godt gået af dig, hele vejen igennem - skulderklap til dig!
Godt, at I finder hjem til de små. Og man kan desværre ikke beholde dem
alle. Jeg ønsker mig allerede plads til flere, men det går jo ikke.
Tillykke med MissPigen, og din mand skal nok blive glad for hende også.
Og du oplever den lykke, det er, at hjælpe en dejlig kat og hendes
killinger til et godt liv - den lykke, det er, at se en kat trives.
De dejlige katte - bløde, kærlige og lykkebringende... helt bogstaveligt.
Nus MissPigen og de små fra mig.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar