Hilsen fra Anne...
Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 22-09-07 06:11

Her kommer lige en kort hilsen til jer alle, nu er det lykkedes, at få
lagt billede ind, af qxl katten Anne. Hun er bare så skøn, hun bliver
mere og mere kælen...

Det går fint, og hun falder hurtigt til. Hende og Sisse er også godt på
vej til, at blive gode venner. Diarreen er også næsten væk. Så det hele
går som det skal.

Med venlig hilsen
Birgit Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 22-09-07 08:25

> [...]
> Det går fint, og hun falder hurtigt til. Hende og Sisse er også godt på
> vej til, at blive gode venner. Diarreen er også næsten væk. Så det hele

Dejligt at høre, Birgit, jeg har bekymret mig for lille Annes helbred.
Skønne fotos af 'det totale uldbundt' Sisse og 'den trillende røgsky' -
Anne, der ruller om på ryggen og snoer sig, det er bare et skønt foto!
Søde missepiger begge
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Birgit Jakobsen

Dato : 22-09-07 09:00

> [...]
> Anne, der ruller om på ryggen og snoer sig, det er bare et skønt foto!

Ja, Sisse er et totalt uldbundt, til mindst 3 trøjer, der springer man
ikke lige een dags redning over. Den trillende røgsky...ggg Den bliver
kælenavnet fra nu tror jeg...

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-09-07 19:01

"Birgit Jakobsen" <elviskatKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4_OdnRI0FMlJPmnbnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com
> Her kommer lige en kort hilsen til jer alle, nu er det lykkedes,
> at få lagt billede ind, af qxl katten Anne. Hun er bare så skøn,
> hun bliver mere og mere kælen...

Det er dejligt at høre om en rigtig kedelig historie der bare ender
godt. Anne synes sikkert at hun er kommet i paradiset, og så har
hun jo fået en sød "storesøster" tilmed.

Det er bare så dejligt, at hun er blevet reddet fra en uvis skæbne.
Bare dog de auktioner med levende dyr ville ophøre, men det er nok
ønsketænkning med den vattede lovgivning vi har her i landet.

De allerbedste ønsker for dig og dine to små missepiger.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats