OT: Paul Potts - til Tove m.fl (DR1 i afte~
Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 19:00

I aften på DR1, kl. 20.30 kommer der en ½ times udsendelse om Paul Potts og
hans vej til stjernestatus.
Ved flere her i gruppen er meget glade for Paul Potts, så håber I har set at
udsendelsen kommer, eller måske når at se denne post...

Louise

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-09-07 19:47

Louise wrote:
> [...]
> Ved flere her i gruppen er meget glade for Paul Potts, så håber I
> har set at udsendelsen kommer, eller måske når at se denne post...

Det kan du lige tro Louise. DVD'en blev timet allerede i går da jeg
så det, så både denne udsendelse og den fra "Aftenshowet" bliver
overspillet til en DVD skive. Selv min dattersøn på 18 som ellers
ikke er så meget for "langhåret" musik, er helt vild med ham, og
spiller hans cd "One Chance" hele tiden.

Du skal under alle omstændigheder have mange tak for tipset.

P.S. Stort kram til dejlige Buster, håber han har vænnet sig til
kattegården.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-07 04:35

Tove Krieger wrote:

> [...]
>
> Du skal under alle omstændigheder have mange tak for tipset.
>
> P.S. Stort kram til dejlige Buster, håber han har vænnet sig til

Hej Tove

Jeg så også udsendelse om Paul Potts, det er dybt fascinerende at en man der
har mødt så meget modgang pludselig får så meget medgang.

Og ja, Buster har vænnet sig til kattegården, omend han stadig gerne vil
"endnu mere ud". Han ved at om morgenen er noget af det første jeg gør, at
lukke døren op derudtil, oog han nyder luften i pelsen og smagen er frisk,
langt græs.
Igår var han vist så vild med at være ude at han endda blev ude selvom det
regnede, behøver jeg at sige at Slaven tabte næse og muns

Louise
- som er oppe ukristelig tidligt idag, det er stadig mørkt udenfor, men skal
møde på job kl. 7.

Fra : Eva

Dato : 20-09-07 20:18

"Louise" <louise.krarupSNABELAprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ved flere her i gruppen er meget glade for Paul Potts, så håber I har set
> at udsendelsen kommer, eller måske når at se denne post...

Jeg har lige set det - dejlig udsendelse.

Han virker som en rigtig sød fyr, der virkelig har fortjent lidt medgang.'

Eva