møde i kattepassergruppen
Fra : jytte jensen

Dato : 19-09-07 13:22

Vi er foreløbig 2 (du er stadig med Siri ?) som vil prøve at lave en
gensidig kattepassegruppe.

Vi mødes på Café Le Chat Noir Borgergade 93 i kh. søndag d. 14/10 kl.
14.00

Det er jo rart at se hinanden. Og at at undgå at udveksle telefonnr.
og e-mails på nettet.

Så hvis nogen interesse, mød op.

VH
Jytte

Fra : Siri

Dato : 20-09-07 11:21

> [...]
> 14.00
> Det er jo rart at se hinanden. Og at at undgå at udveksle telefonnr.

Joda, jeg er stadig på & med
Jeg har ikke noget imod at maile sammen, men er helt enig i, at det, man
kalder personidentificerbare oplysninger, ikke er noget, man uden videre
skal smide på nettet.
Kald mig bare overforsigtig - men jeg synes, at jeg har set nok af mere
eller mindre forstyrrede personer via nettet, som jeg ikke har lyst til
at høre fra IRL.
Men flest positive oplevelser - helt klart - og dejligt at møde nye
mennesker, potentielle nye venner
Med venlig hilsen
Siri, samt potedask fra braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : AS

Dato : 20-09-07 11:31

Siri wrote:

> Joda, jeg er stadig på & med

Skulle også være "på plads" i den weekend - og sidste søndag gav det
ønskede udbytte, så det var jo ikke helt skidt.

Anette

Fra : Nynne Hansen

Dato : 20-09-07 19:56

Hejsa

Æv, jeg kan heller ikke d. 14/10, underviser børn på blæseinstrumenter i
efterårsferien.

Nå - jeg springer på ved næste mulige lejlighed, synes stadig at ideen er
vildt god

kh Nynne