Hvor kan man komme af med killinger?
Fra : Marquard

Dato : 16-09-07 21:18

Hej gruppe.

Så skriver jeg til jer igen. Mit første indlæg var om vores kat der
tilsyneladende ikke var for god til det der med at føde. Men det gik da
heldigvis alt sammen
Til jer der ikke har læst den kan jeg lige hurtigt opsummere om at vi havde
katten siddende ude på vores brændestabel i 5 dage, hvor hun kun fik det
vand hun kunne samle sammen fra duggen på bilen. Dette kunne vi naturligvis
ikke holde til at se på! Så vi tog hende til os. På daværende tidspunkt var
Nala allerede gravid.
Bare så vi ikke får skyld for at være uansvarlige katteejere

Nu har Nala så fået disse 4 charmerende killinger, som vi selvfølgelig er
begyndt at holde meget af. Men vi ved simpelthen ikke hvor vi kan komme af
med dem. Den blå avis og lignende er vi altså bare ikke rigtig trygge ved.
Vi vil selvfølgelig ikke have noget for kattene, men netop derfor bryder vi
os ikke om bare at forære dem væk til vildt fremmede. Og forlanger vi penge
for dem, så det kun er seriøse ejere vi henvender os til kommer vi jo nok
desværre heller aldrig af med dem.
Sagen er jo den at vi simpelthen desværre ikke kan beholde dem. Vi er begge
under udd så tanken om 5 neutraliseringer kan økonomien ikke rigtig have med
at gøre
Så har i her inde nogle forslag til hvor der er held med at få dem afsadt
til nogle katte glade mennesker, så man ved vores små guldklumper får det
godt?

Mvh
Jane Marquard Laursen

Fra : Coppi

Dato : 16-09-07 22:09

Fra : ^#^

Dato : 16-09-07 22:29

Marquard wrote:
> Så har i her inde nogle forslag til hvor der er held med at få dem
> afsadt til nogle katte glade mennesker, så man ved vores små
> guldklumper får det godt?

Sæt dem også på: www.vildkat.dk www.dekatten.com www.katte-forum.dk
www.katteifokus.dk - andre kan sikkert supplere med flere fora.
Sørg for at få lavet en kontrakt på killingerne, så kommende ejere skriver
under på, at de forpligter sig til at neutralisere killingerne inden de er 6
mdr SAMT øretatoveres!
Og tag penge for dem. Du kan sagtens tage 200 kr for dem - det er rent
symbolsk, men nødvendigt at folk i det mindste viser at katten er en smule
værd (billigere end internatkillinger, de koster min. 450,-)

Og sørg for at tage lidt billeder og sætte på - det giver bedre respons.
Lige nu vrimler det dog med killinger alle steder, så påregn lidt ekstra tid
før du kan få dem afsat. Husk at basisvaccinere killingerne i 10 ugers
alderen.

/M