gusen
Fra : majbrit nielsen

Dato : 16-09-07 19:47

det var en meget træt og sur gusen der kom hjem fra dyrlæge,og det er
der jo heller ik noget at sige til når han har fået taget sit blodsukker
hver time, fordi de skulle finde ud af hvor længe det virkede og det ser
ud til det kun virker i 4-5 timer men skal gøre det i 12 timer.. men i
torsdags ville rolf ik skifte insulin men om lørdagen modtog jeg brev
fra ham og nu har han snakket med nogen amrikanske dyrlæger og de
anbefaler gusen får noget der hedder "insulatard" i næste uge...
så desværre skal op igen en hel dag så de kan følge hans blodsukker..
jeg ved ik hvad der sker hvis en kat med lavt blodsukker er alene, men
den blir sløj lige som mennesker og skal ha noget sødt.. den kan gå i
timer før den går i chok har jeg fået afvide.

Med venlig hilsen
majbrit nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 17-09-07 08:53

> majbrit nielsen skrev:
> det var en meget træt og sur gusen der kom hjem fra dyrlæge>
> Med venlig hilsen
> majbrit nielsen
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Majbrit
Håber, at det går godt med gusen.
Håber, at du kan sætte et foto af ham i dit album?
Krydser fingre for jer.
Med venlig hilsen
Siri & braksnude-banden
- Tøm kattebakken ved privat svar