kattekillinger, aldrig mere!!!!!
Fra : Lone Mikkelsen

Dato : 14-09-07 23:17

Hej alle!

Sidder her og tænker og mindes alle de gode timer vi har har haft sammen med
vores 3 dejlige killinger.....

Vi har har haft end del problemer med vores lille missemor Knirke, men så
vendte det og hun blev en lækker , men speciel kat. Vi valgte at hun skulle
prøve at havde killinger, og det var den dejligste beslutning........ Men
men men

Nu skulle vi jo af med dem.

Hun fik 3 dejlige små katte, hver med deres eget temprement, det kan man
vist roligt sige.....
For at gøre en lang historie kort, så fik den ene dejlige lille killing et
strygebræt ned ovet sig,(han var ca 10 uger gammel) og vi måtte køre til
dyrlæge og afllive ham, så var det 2 dejlige katte tilbage. En han som vi
kaldt "dengse", fordi han var bare så sød, kærlig og helt fantastisk dejlig.
Og en hun som vi kaldte "røde" hun var stille og forsagt og ikke nem at
komme til......men dejlig.
Vi havde dem i 12 dejlige uger, på både godt og ondt mest godt. Vi fik en
masse ødelagte planter og vi en masse vågne natte timer, men det var det
hele værd. Nu er de givet til nogen som forhåbentlig passer på dem. Ja vi
ved godt at de har det godt, men det er svært at tro at andre kan passse dem
bedre end en selv. Forfærdeligt.

DERFOR SKAL VI ALDRIG HA FLERE KILLINGER. VI KAN IKKE SKILLE OS AF MED
DEM...............

Jeg må indrømme jeg savner dem helt forfærdeligt..... Vores dejlige
misssemor er her jo, og det er dejligt, men de små "bæster" de var bare
dejlige.....

Håber i kan forstå mine tanker.

Lone

Fra : lh

Dato : 15-09-07 05:29

"Lone Mikkelsen" <lonemikkelsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg må indrømme jeg savner dem helt forfærdeligt..... Vores dejlige
> misssemor er her jo, og det er dejligt, men de små "bæster" de var bare

Hej Lone.

Om jeg gør! Det er den væsentligste grund til jeg ikke vil have mine katte
får killinger....... jeg kan heller ikke klare at skal af med dem. Og dog er
det ikke den eneste grund, fordi der er SÅ mange katte i overskud, så jeg
syntes heller ikke man skal producere killinger bare sådan lige.

mvh

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-09-07 09:39

Lone Mikkelsen wrote:

> [...]
>
> Jeg må indrømme jeg savner dem helt forfærdeligt..... Vores
> dejlige misssemor er her jo, og det er dejligt, men de små

Du kan lige tro at jeg kan forstå dig. Jeg fik vores Mini
steriliseret fordi jeg ikke ville have killinger, og det er ellers
noget af det bedste jeg ved, at sidde med en lille pelsklump på
skødet og kæle med. Jeg ville ikke have killinger fordi jeg heller
aldrig kunne skille mig af med sådanne skønne små, så jeg kan lige
forestille mig hvordan du har haft det.

Forhåbentlig har de to små et godt liv der hvor de er nu, og Jeres
søde missemor savner dem nok ikke. Det er da godt at I har hende.
Det er bare så dejligt at have kæledyr

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 15-09-07 09:45

"Lone Mikkelsen" <lonemikkelsen@gmail.com> wrote in

> Håber i kan forstå mine tanker.

Mine katte har aldrig fået killinger, men SAGTENS

Jeg er også sikker på at ingen andre end jeg kan tage mig godt nok af
mine katte Ved udmærket godt at der, heldigvis, er masser af
dejlige mennesker som har det ligesom jeg, nemlig at de passer dyrene
til ug kryds og slange, men alligevel........

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.

Fra : Siri

Dato : 15-09-07 10:39

> Kate skrev:

Puha ja - jeg er helt med.
Det har været svært nok at omplacere Belle, der jo i første omgang ikke
landede det bedste sted. Heldigvis fik jeg muligheden for at gøre det
om, og hurra for det.
Jeg er i al stilfærdighed ret så målløs over de opdrættere, der sender
deres killinger af sted med fremmede, uden at besøge det nye hjem -
eller omplacerer kastrater, uden at besøge det nye hjem.
Jeg kan godt se, at det er svært at overkomme. Men alligevel....
Og så er jeg enig i, at der jo kommer så mange uønskede killinger, så
hvis man ikke er steeeen-bombe-sikker på at have nye hjem til dem, så
skal man ikke lade katten få killinger. Det er en udbredt misforståelse,
at 'katten får det bedre af det'. Nixen.
Har man endelig gode hjem til killinger 'på hånden', så send dem dog hen
til nærmeste internat - synes jeg.
Selv har jeg helst villet have voksne katte, og dem er der også mange af
til nye hjem.
Så jeg er helt enig - mine mitter skal ikke have killinger, de er
neutraliserede. Jeg ville heller ikke kunne magte det, hverken på den
ene eller den anden måde. Indrømmet.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar