Forsvarsarbejde...
Fra : C.H

Dato : 04-10-07 17:10

Personligt blev jeg noget overrasket, da jeg så denne lille film - mest over
at hundeføreren virkelig har trænet med denne skønne hund, der kan sit kram.
Der er en smule med lydigheden og så sviner den vist lidt på et tidspunkt -
meeeen, mon ikke vi ligger i noget, der ligner Fortrinlig ????

http://www.youtube.com/watch?v=rTN5kTkdvME

God fornøjelse!

Connie.....

Fra : pwh

Dato : 04-10-07 17:46

C.H, skrev:
> [...]
> der kan sit kram. Der er en smule med lydigheden og så sviner den
> vist lidt på et tidspunkt - meeeen, mon ikke vi ligger i noget, der

*ROFL*

/Jens

Fra : jopa

Dato : 04-10-07 17:55

C.H skriblede følgende:
> [...]
> der kan sit kram. Der er en smule med lydigheden og så sviner den
> vist lidt på et tidspunkt - meeeen, mon ikke vi ligger i noget, der

JOv meeeeen kan det bruges til noget seriøst ?
Personligt ville jeg sparke den 25 meter af helvede til
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : C.H

Dato : 04-10-07 18:02

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> C.H skriblede følgende:
>
> JOv meeeeen kan det bruges til noget seriøst ?
> Personligt ville jeg sparke den 25 meter af helvede til
> --

Nix, den er vist kun til sjov og ballade.....

Men helt ærligt - så kan det sgu heller ikke bruges til noget seriøst når
min lille englebasse engang laver sin første BHP1....
Det er bare for sjov... Han kan måske gø højt og gøre indbrudstyvende bange,
hvis vi siger ronder til ham... så lidt nytte måske???

Og så tror jeg, at du skulle have fulddragt på når du sparkede til den lille
hund der - den mener det vist alvorligt

Connie

Fra : Winther

Dato : 06-10-07 07:28

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> JOv meeeeen kan det bruges til noget seriøst ?
> Personligt ville jeg sparke den 25 meter af helvede til

Skal det bruges i en skarp situation, hvilket vi ikke må, så skal det bygges
op på en hel anden måde end vi gør. Så skulle min byttes om til en hanhund,
større og dummere, nej altså, mener selvfølgelig tungere

Fra : jopa

Dato : 06-10-07 09:29

Winther skriblede følgende:

> [...]
> bygges op på en hel anden måde end vi gør. Så skulle min byttes om
> til en hanhund, større og dummere, nej altså, mener selvfølgelig

Der findes jo lande der sværger til en mindre race på størrelse med en lille
dameschæfer, og det ser rimeligt seriøst ud når de arbejder med dem.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Winther

Dato : 07-10-07 10:13

> Winther skriblede følgende:

> Der findes jo lande der sværger til en mindre race på størrelse med en
> lille dameschæfer, og det ser rimeligt seriøst ud når de arbejder med dem.
> --
Det er rigtig, men de skal jo kun lære at bide,... selv føreren bider de,
men mon ikke der kommer flere hanhunde til tjenestebrug, det tror jeg da

Fra : OZ3BTO

Dato : 10-10-07 20:24

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
tidspunkt -
> meeeen, mon ikke vi ligger i noget, der ligner Fortrinlig ????

hunden ser bestemt også ud til at nyde det..
Kunen godt ligne noget D/S ggårdhund de er jo også super lærenemme og
villige

Erik