Stakkels post.
Fra : Kim Christensen

Dato : 28-09-07 19:12

Det er jo almindelig kendt at postbude kan blive udsat for lidt af
hvert med hunde. Nu er der kommet endnu en ny variant.
På det sidste er der flyttet to kæmpehunde ind her hos mig. Det har
betydet at der skulle bygges en ny større hundegård, og et hundehus
til de to store. Det er så gjort, men de to store ville ikke ind i det
nye hundehus.
Nu var muligheden der i dag, det regnede og jeg lod de to "små" blive
indenfor, og tog de to store med i hundegården. Iført gammel laset og
beskidt arbejdstøj kravlede jeg ind ihundehuset og lagde mig til rette
i halmen. Og de to store hunde fulgte efter og lagde sig i arm. Sådan
tog vi en middagslur, og faldt alle i søvn.
Indtil der kom nogen ved døren. Jeg vidste godt at det måtte være
pakkeposten,men jeg havde først ventet forsendelsen i næste uge. Altså
ud og have fat i ham inden han gik igen. Så da han ringede på døren,
løftede jeg taget af hundehuset, og steg ud, iført mit lasede
arbejdstøj, og med halm i håret. Efter mig fulgte to store hunde, også
med halm i håret.
Lågen i hundegården er i den anden ende af hundegården, så jeg måtte
kvittere for pakken ud mellem maskerne i trådhegnet for ikke at
forsinke ham for meget. Det tror jeg ikke han var spor ked af, for han
var meget hurtig til at tage sin kvitteringsblok, og forsvinde halvt i
løb.
Gad vide om han får tilbudt krisehjælp.

Hilsen Kim

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-07 21:00

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-07 21:14

"Kim Christensen" <SLETTESnemoris@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Gad vide om han får tilbudt krisehjælp.

LOL Det tror jeg helt bestemt han gør

Tillykke med de to kæmper. Er det mon muligt at du kunne sende et
billede af dem (og selvfølgelig også hundehuset)

Fra : Iben Holst

Dato : 29-09-07 08:18

Jeg kan faktisk levende forestille mig hvordan det har set ud *LOL*
- og ja, stakkels post... Men mon ikke han også selv har fået sig et
grin over det lidt senere når han har fundet sig selv igen...

Men i forhold til dyr er det faktisk så simpelt at man ofte bare skal
være med i det selv selv, når de skal vænnes til noget nyt.
Jeg kender det især fra min hest da jeg for flere år tilbage skulle
vænne hende til et læskur.
Jeg troede det kunne hjælpe hvis hun blev fodret derinde. Det gjorde
det ikke! Så satte jeg lys op til de mørke aftener og nætter. Det hjalp
heller ikke! Så satte jeg en radio op som var tændt døgnet rundt og
når lyset samtidig var tændt og foderet hældt op begyndte hun at få
noget interesse i det, men hun susede alligevel hurtigt ud igen når hun
var kommet helt ind.

Så afsatte jeg en eftermiddag og en aften og allierede mig med tæpper,
lidt mad og en masse læsestof. Og fordi jeg var der fandt hun helt ro
og fred, slappede af og åd sit foder, men hvis jeg bare så meget som
åbnede døren var hun ude af porten inden jeg fik taget et skridt ud.
Så jeg blev siddende og valgte også at tage hele natten med i læskuret.
Og siden dengang har hun ikke haft problemer med at være der alene.

Iben

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 10:30

> [...]

>forsinke ham for meget. Det tror jeg ikke han var spor ked af, for han
>var meget hurtig til at tage sin kvitteringsblok, og forsvinde halvt i

LOL- jeg kan lige se det for mig.
Mon ikke også posten kan se det sjove i det, når han er kommet sig lidt.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 29-09-07 10:37

On 28 Sep., 20:11, Kim Christensen <SLETTESnemo...@yahoo.com> wrote:
> [...]
> forsinke ham for meget. Det tror jeg ikke han var spor ked af, for han
> var meget hurtig til at tage sin kvitteringsblok, og forsvinde halvt i

*LOL* med sådan en oplevelse må det være en fryd at være postbud *LOL*

Mvh Fru Larsen (som oplever posten har godbider med til div. vuffer)

Fra : C.H

Dato : 30-09-07 07:33

[...]

______________________________________

Det var en herlig historie - billederne på nethinden er uforlignelige )
Du har lignet en vagabond som du er steget op af det hundehus der )

Connie, der takker for grinet.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-07 09:31

[...]

Tja.... Postens tanker, var måske nok en ti'er værd..... Hvad med denne
tanke....

Tja, det kan jo gå tilbage for enhver ))

Som jeg advarede Hans om forleden.... At han skulle passe på,
For snart er det ham, der bor i hundehuset ...

M.V.H....Benny..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 30-09-07 10:44

Benny Mortensen skrev:

> Som jeg advarede Hans om forleden.... At han skulle passe på,
> For snart er det ham, der bor i hundehuset ...

Dét må så blive i carporten i mangel af bedre
Hans

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 30-09-07 12:16

[...]

Så var det at man kunne ønske sig, at der havde været et skjult kamera...gad
godt have set postens udtryk..LOL..

Mvh. Marie