dyre dyrlæger
Fra : Battlefield's

Dato : 27-09-07 13:44

Hejsa
Hvis du bor i Århus-området så se her:
7 dyrlæger er blevet anklaget for at lave prisaftaler med hinanden.
http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2007/09/27/074410.htm

Hilsen Vibeke

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 17:33

Battlefield's, skrev:
> Hejsa
> Hvis du bor i Århus-området så se her:
> 7 dyrlæger er blevet anklaget for at lave prisaftaler med hinanden.
> [...]

Jeg kunne mistænke dyrelægerne for efterhånden at indrette priserne
efter at mange forsikrer deres dyr nu om dage.

/Jens

Fra : Claus

Dato : 29-09-07 17:44

Øv både dyrlægen til hundene og dyrlægen til firbenene (2 forskellige)
er på listen - jeg burde nok konfontere dem!!

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-07 21:20

"Battlefield's" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Hvis du bor i Århus-området så se her:
> 7 dyrlæger er blevet anklaget for at lave prisaftaler med hinanden.
> http://www.dr.dk/Regioner/Aarhus/Nyheder/AarhusBy/2007/09/27/074410.htm

Har da brugt Tilst Dyrehospital for ca. 4-5 år siden og synes da ikke, at
de var dyrere end normalt dengang, men det kan selvfølgelig have ændret
sig.....

--
Mvh. www.tjekmig.dk