Hunde i sengen
Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 12:05

Jeg ved godt vi har haft det oppe at vende et par gange, men jeg er
altså stødt ind i et problem nu...

Vores hunde må gerne komme i møblerne, men vores seng er altså vores
når der skal soves. Det er forstået hos Vaks, Hans og Oy, men det
kniber altså for Maggie. For hvis nu hun bare har overkroppen hængende
i sengen, men stadig bagbenene på gulvet, så er det vel i orden? Det
er det så ikke, og til sidst får man da osse skubbet hende ned.
Ikke desto mindre vågner jeg hver eneste dag omringet af hunde. Maggie
over mine fødder og Oy ligger jeg nærmest i ske med. Det skete ikke
FØR vi overtog Maggie. Da blev alle hunde pænt nede af sengen, men hun
har altså en dårlig indflydelse på Oy.

Jeg er af den overbevisning at flokken sover samlet (dog ikke SÅ tæt
som hundene mener), men kan jeg gøre mig noget håb om at afvænne denne
adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset? De er altså lidt store
at ha' liggende, og ind imellem ville lidt privatliv da være ønsket.
*GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 12:45

Leyna skriblede følgende:

> Jeg er af den overbevisning at flokken sover samlet (dog ikke SÅ tæt
> som hundene mener), men kan jeg gøre mig noget håb om at afvænne denne
> adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset?

Tør jeg sige det igen
BVADR er min mening.

Så out of the bedroom

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 13:03

jopa, skrev:
> Leyna skriblede følgende:

> Tør jeg sige det igen
> BVADR er min mening.
>

> Så out of the bedroom

Helt enig.
Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 13:14

pwh skriblede følgende:

> Helt enig.
> Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har

Ja hvis sådan en møgbeskidt schæfer har ligget og rodet rundt i jord og
andet skidt så har den ikke noget at gøre i min seng.

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 13:16

> Helt enig.
> Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har
>
> /Jens

En schæfer er absolut ikke fedtet. Vores Asia kom dog aldrig i
sengen, hun fik det hurtigt for varmt, men lille Mini elsker at
ligge i min fodende (ups ! det er jo ikke en hund) LOL

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 13:34

Tove Krieger skriblede følgende:

> En schæfer er absolut ikke fedtet. Vores Asia kom dog aldrig i
> sengen, hun fik det hurtigt for varmt,

Nu bruger jeg jo utrolig mange timer på sex og ønsker absolut ingen
tilskuere.
Nu fik Jens os OT igen

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 13:44

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> Tove Krieger skriblede følgende:

> Nu bruger jeg jo utrolig mange timer på sex og ønsker absolut
> ingen tilskuere.
> Nu fik Jens os OT igen

LOL LOL

Fra : C.H

Dato : 27-09-07 13:48

> [...]
> Tove Krieger skriblede følgende:

> Nu bruger jeg jo utrolig mange timer på sex og ønsker absolut ingen

Sex???????
Hmmmm....

Nå det var DET der manglede efter vi fik hvalp.... )

Connie....

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:48

C.H, skrev:
> "jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse

> Sex???????
> Hmmmm....
>
> Nå det var DET der manglede efter vi fik hvalp.... )

John praler bare, i hans alder vil man hellere have et godt
måltid mad og tidligt i seng for at *snorke*

/Jens

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 15:53

pwh skriblede følgende:

> John praler bare, i hans alder vil man hellere have et godt
> måltid mad og tidligt i seng for at *snorke*

busted igen
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 16:04

jopa, skrev:
> pwh skriblede følgende:

> busted igen

Kender det jo fra mig selv, jeg har lige sat en flæskesteg over,
så skal den have med brunede kartofler og det hele i aften

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 19:59

On Thu, 27 Sep 2007 14:33:39 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Tove Krieger skriblede følgende:

>Nu bruger jeg jo utrolig mange timer på sex og ønsker absolut ingen
>tilskuere.

Det er dog utroligt at du gider når din fantasi ikke rækker længere
end til at dyrke den hobby i sengen!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 13:46

On Thu, 27 Sep 2007 14:15:48 +0200, "Tove Krieger"
<minimiv_nospam_@privat.dk> wrote:

>En schæfer er absolut ikke fedtet. Vores Asia kom dog aldrig i
>sengen, hun fik det hurtigt for varmt, men lille Mini elsker at
>ligge i min fodende (ups ! det er jo ikke en hund) LOL

Hmmmm... Min Posie vil helst sove i ansigtet på en, og hun FÆLDER
altså! *LOL*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:46

Tove Krieger, skrev:

> En schæfer er absolut ikke fedtet.

Alle Schæfere er fedtede og lugter

> Vores Asia kom dog aldrig i
> sengen, hun fik det hurtigt for varmt, men lille Mini elsker at
> ligge i min fodende (ups ! det er jo ikke en hund) LOL

Det er "løsningen" her i huset, hvis der ligger to køtere
i min seng hos mig og katten kommer,
så fiser de som regel hurtigt af

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 13:45

On Thu, 27 Sep 2007 14:03:29 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Helt enig.
>Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har

Men nu er det ikke fedtede Schæfere jeg har, vel?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:49

Leyna, skrev:

> Men nu er det ikke fedtede Schæfere jeg har, vel?

Nemlig, så du burde ingen probs have med at det er ulækkert

/Jens

Fra : C.H

Dato : 27-09-07 13:47

> Helt enig.
> Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har

INTET er så skønt som en fedtet schæfer i sengen - og det er endnu mere
skønt, når de fedtede schæfer bliver for varm og smutter igen

Finder liiiige et billede af vidunderet, tror jeg...

Fra : C.H

Dato : 27-09-07 14:08

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> skønt, når de fedtede schæfer bliver for varm og smutter igen
>
> Finder liiiige et billede af vidunderet, tror jeg...

Seeeeeee:
http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm

Det er da ALT for skønt!

Connie - der altså ikke er så sart

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 14:31

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Seeeeeee:
> http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm
>
> Det er da ALT for skønt!
>
> Connie - der altså ikke er så sart

Det kan man vist kalde nydelse af højeste karat. Hvor er han dejlig
(hunden altså), farmand anes jo kun som lidt buler under dynen. LOL

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 15:36

C.H skriblede følgende:

> Seeeeeee:
> http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm
>
> Det er da ALT for skønt!
>
> Connie - der altså ikke er så sart

Nej men Connie så forestil dig at det er en rigtig schæfer så var der jo
ikke plads til manden også :p
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:56

C.H, skrev:

> Seeeeeee:
> http://www.laurasminde.dk/Sif%20og%20Cassius.htm
>
> Det er da ALT for skønt!

Sådan skal det se ud

> Connie - der altså ikke er så sart

Det er kun John der er det

/Jens

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:54

C.H, skrev:

> INTET er så skønt som en fedtet schæfer i sengen - og det er endnu
> mere skønt, når de fedtede schæfer bliver for varm og smutter igen

På det punkt var Angel utrolig før i tiden, hun kunne holde ud at
ligge med under dyne hos mig uden at dø af varme.
Det største problem var at hun snorker en del
Nu er det sjældent at jeg oplever at hun gider sove i sengen mere,
jeg tror min hvalpetøs er gået hen og blevet voksen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 13:44

On Thu, 27 Sep 2007 13:44:34 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>BVADR er min mening.

Det vidste jeg nu godt!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 13:45

Leyna skriblede følgende:

> Det vidste jeg nu godt!

Og så enda hvis Vaks har insekter
Milo har lige slikket en stor kokasse og var på vej til at rulle sig i den
så det ud til
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hm

Dato : 27-09-07 14:20

Leyna skriblede følgende:

> Jeg er af den overbevisning at flokken sover samlet (dog ikke SÅ tæt
> som hundene mener), men kan jeg gøre mig noget håb om at afvænne denne
> adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset?

Hej Leyna
Først lige for at være på det "rene", min "ikke fedtede" schæfer må gerne
sove i sengen, jeg har endda lavet en "tilbygning" så jeg også har en
mulighed for at være der.

Selvfølgelig kan du da få dem vænnet fra at sove i sengen, går ud fra de har
noget godt at ligge på når de skal sove.
Du skal bare være konsekvent og bede dem gå ned hvergang og det er hvergang,
du opdager de er i sengen eller på vej derop, så beder du dem gå ned og
henviser dem til deres soveplads. Hvis de aldrig får succes med sengen, så
tror jeg helt bestemt du er hundefri i sengen i løbet af 14 dage.

Hanne/ som syntes det er hyggeligt med hund i sengen

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 16:02

Hm, skrev:

> Først lige for at være på det "rene", min "ikke fedtede" schæfer

Sådan en findes ikke, alle schæfere er fedtede og bidske

/Jens

Fra : Hm

Dato : 27-09-07 16:07

> Sådan en findes ikke, alle schæfere er fedtede og bidske

Nej, jens nu er du helt forkert på den, dem med stamtavle er ikke, det er
kun dem uden, som kan være det. og dem kender jeg jo ikke noget til.

Hanne/ som syntes sin schæfer både er rar og ren

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 17:32

Hm, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jens nu er du helt forkert på den, dem med stamtavle er ikke,
> det er kun dem uden, som kan være det. og dem kender jeg jo ikke
> noget til.

Rigtige hunde lever af råt kød og har *ikke* stamtavle

/Jens

Fra : Hm

Dato : 27-09-07 17:59

> Rigtige hunde lever af råt kød og har *ikke* stamtavle

nej, Jens det er rovdyr

Hanne/ hvis hund får dejligt tørfoder og derfor ikke bliver fedtet

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 18:04

Hm skriblede følgende:

> Hanne/ hvis hund får dejligt tørfoder og derfor ikke bliver fedtet
Det er jo også videnskabeligt bevist at det er det eneste rigtige for hunden
når man tænker på at hunden skal have nok af vitaminer og hvad den ellers
har behov for

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 19:36

jopa, skrev:
> Hm skriblede følgende:

> Det er jo også videnskabeligt bevist at det er det eneste rigtige for
> hunden når man tænker på at hunden skal have nok af vitaminer og hvad
> den ellers har behov for

*ROFL*
Saglige er de enfoldige

/Jens (hvis hunde nødigt skulle tilbage på tørkost)

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 21:35

> *ROFL*
> Saglige er de enfoldige

Nå for pokker. Er de enfoldige foruden at være salige nu også blevet
saglige. ? LOL

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 22:26

Tove Krieger, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse

> Nå for pokker. Er de enfoldige foruden at være salige nu også blevet
> saglige. ? LOL

Det er et gammelkendt udtryk som netop du burde kende Tove,
tror du mig ikke så Google lidt på det

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 22:52

> Det er et gammelkendt udtryk som netop du burde kende Tove,
> tror du mig ikke så Google lidt på det
>
> /Jens

Jeg må med skam melde at jeg kun kender det bibelske udtryk: "Salige
er de enfoldige, thi de skal arve jorden". Jeg har nu godt nok
aldrig i mit lange liv hørt den fortolkning du nævner, men når du
siger det er det sikkert rigtigt.

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 22:59

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> er de enfoldige, thi de skal arve jorden". Jeg har nu godt nok
> aldrig i mit lange liv hørt den fortolkning du nævner, men når du

Det er nok mig, men nu har du tabt mig lidt
hvor er forskellen på min og din udgave ???

/Jens (som ikke er bibelstærk)

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 23:19

> Det er nok mig, men nu har du tabt mig lidt
> hvor er forskellen på min og din udgave ???
>
> /Jens (som ikke er bibelstærk)

Forskellen er ret stor.

(Her er et eksempel) Hvis man er saglig (udtales savlig) når man
taler om noget, så er det fordi man holder sig til emnet og ved hvad
man taler om.

Et saligt udtryk i ansigtet betyder at man ser man meget
nydelsesfuld, mild og tilfreds ud, som du for eksempel må have set
ud, da du spiste din flæskesteg med brunede kartofler til aften. Min
mand så helt salig ud da jeg fortalte ham det, så nu har jeg måttet
lovet ham flæskesteg på lørdag. Det er du skyld i

Bedre kan jeg ikke forklare det. Jeg er såmænd heller ikke så
bibelstærk, men man har da lært noget om det i skolen kan jeg huske.

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 23:38

Tove Krieger, skrev:

> Forskellen er ret stor.
>
> (Her er et eksempel) Hvis man er saglig (udtales savlig) når man
> taler om noget, så er det fordi man holder sig til emnet og ved hvad
> man taler om.

Onde tunger (ikke mig) ville nok kalde dig en ordkløver,
meningen med hvad jeg skrev (hvis du er i tvivl) er at
John og andre tørfodrerer lever med en naiv overbevisning
om at tørfoder er optimalt hundefoder.
Det er sikkert glimrende foder, men ikke særligt optimalt.
Det er hvad jeg gang på gang har betegnet som et kompromisfoder.

Men lad det nu for helvede ligge og lad folk fodrer som
de finder for godt

/Jens

Fra : C.H

Dato : 28-09-07 07:31

> [...]
> Det er hvad jeg gang på gang har betegnet som et kompromisfoder.
>
> Men lad det nu for helvede ligge og lad folk fodrer som

Tihi... som rendyrket ord-idiot måtte jeg også, som Tove, trække på
smilebåndet, da jeg så formuleringen..
Det er såmænd bare et lille g, der har sneget sig ind så sætningen får sig
en anden betydning en den, du havde tiltænkt den

En tyrkfejl af de sjove...

Connie

Fra : pwh

Dato : 28-09-07 09:28

C.H, skrev:

> [...]
> Det er såmænd bare et lille g, der har sneget sig ind så sætningen
> får sig en anden betydning en den, du havde tiltænkt den

Ok, nu har jeg fanget den
Beklager at jeg ikke er særlig god til at stave,
men søg på min formulering på nettet og opdag at jeg ikke er den eneste.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-07 10:02

> [...]
> Beklager at jeg ikke er særlig god til at stave,
> men søg på min formulering på nettet og opdag at jeg ikke er den

Det er da uden betydning hvor godt man staver, hvis meningen kan
forstås. Det kan den altid i det du skriver, men jeg kunne godt nok
ikke nære mig i dette tilfælde.

Jeg prøvede som du foreslog at google for lidt siden, og hvis du
åbner f.eks. det første link vil du se at sætningen er stavet
korrekt inde i selve teksten. Jeg tror (men er ikke sikker på) at
Google genererer teksten automatisk, så også stavefejl kommer med.

Fra : pwh

Dato : 28-09-07 10:52

Tove Krieger, skrev:

> Det er da uden betydning hvor godt man staver, hvis meningen kan
> forstås. Det kan den altid i det du skriver, men jeg kunne godt nok
> ikke nære mig i dette tilfælde.

Det er også fint nok, jeg kan heller ikke altid selv nærer mig
Jeg var bare ikke så hurtig til at fange den i går.

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-07 11:19

> Det er også fint nok, jeg kan heller ikke altid selv nærer mig

Nej vel ?

> Jeg var bare ikke så hurtig til at fange den i går.

Det kan jo ske for enhver

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-09-07 09:21

> [...]
> Det er hvad jeg gang på gang har betegnet som et kompromisfoder.
>
> Men lad det nu for helvede ligge og lad folk fodrer som

Jeg er skam ikke i tvivl om hvad du mente. Men hvis det (som det så
ud til) var meningen, at du ville drille John, så så det godt nok
sjovt ud, for virkningen var lige den modsatte af det du mente.

Jeg er også (naiv) tilhænger af tørfoder, og jeg tror ikke at man
som lægmand kan kalde et godt og lødigt tørfoder for kompromisfoder,
men jeg må da nok hellere holde min mening for mig selv, for det var
jo slet ikke fodervaner jeg kommenterede.

Ordkløver eller ej. Det så sg* sjovt ud LOL

Fra : pwh

Dato : 28-09-07 09:33

Tove Krieger, skrev:

> Jeg er skam ikke i tvivl om hvad du mente. Men hvis det (som det så
> ud til) var meningen, at du ville drille John, så så det godt nok
> sjovt ud, for virkningen var lige den modsatte af det du mente.

Det tror jeg nu ikke, de fleste lærer ret hurtigt på Usenet ikke at
hænge sig for meget i korrekt stavning og ser på betydningen
i en sammenhæng i stedet for.

> Jeg er også (naiv) tilhænger af tørfoder, og jeg tror ikke at man
> som lægmand kan kalde et godt og lødigt tørfoder for kompromisfoder,

Jeg kan da underbygge den påstand uden probs.

> Ordkløver eller ej. Det så sg* sjovt ud LOL

Der er intet som et "g" for meget der kan få en til at vride sig i latterkrampe

/Jens

Fra : jopa

Dato : 28-09-07 10:42

pwh skriblede følgende:

> Jeg kan da underbygge den påstand uden probs.

Ingen af de kloge hundeejere herinde tror på den påstand alligevel

Saglige er de salige for de har set lyset
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 19:34

Hm, skrev:

> nej, Jens det er rovdyr

Det er mine da også, hvad er din hund

> Hanne/ hvis hund får dejligt tørfoder og derfor ikke bliver fedtet

Så er der for lidt olie/fedt i dens mad, en hundepels skal faktisk
værer lettere fedtet, dog ikke lugte harsk som en Schæfer's

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 20:09

"Hm" <mishama@hongnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, jens nu er du helt forkert på den, dem med stamtavle er ikke, det er
> kun dem uden, som kan være det. og dem kender jeg jo ikke noget til.

Ikke fedtede, men pt. vældigt fældende.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 20:17

Buffy, skrev:

> Ikke fedtede, men pt. vældigt fældende.

Det var da satans
En hundepels skal da værer lettere fedtet,
ellers mangler der altså noget i foderet.

/Jens (hvis hunde får rigeligt med olie i foderet)

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 21:11

> Det var da satans
> En hundepels skal da værer lettere fedtet,
> ellers mangler der altså noget i foderet.

Det er den sikkert også i tilpas mængde, men hænderne bliver ikke siddende,
når man klapper hende.
Bingo har så en mere blød pels, end ægte schæfere, men hun fælder sørme
ligeså meget.

Man vasker vist også noget af fedtet i pelsen ud, når hunden kommer i bad og
det kommer de stadig engang imellem. Kan huske, da vi i sin tid hentede
Bibi- der var hun sandelig fedtet og støvet. Man blev helt sort på hænderne,
når man rørte hende.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 20:04

On Thu, 27 Sep 2007 15:19:57 +0200, "Hm" <mishama@hongnet.dk> wrote:

>Selvfølgelig kan du da få dem vænnet fra at sove i sengen, går ud fra de har
>noget godt at ligge på når de skal sove.

De har faktisk resten af huset, men det dér med kurve har jeg opgivet.
Der er ingen af dem der gider ligge i kurv...

> [...]
>henviser dem til deres soveplads. Hvis de aldrig får succes med sengen, så
>tror jeg helt bestemt du er hundefri i sengen i løbet af 14 dage.

Hmmmm... Jamen det er stort set det jeg gør, altså bortset fra at de
blot bliver sendt "ned på gulvet" (med tæppe). Problemet er jo at min
mand osse gerne vil være i sengen en gang imellem. *GG*

>Hanne/ som syntes det er hyggeligt med hund i sengen

Synes jeg osse, men 3 store hunde bliver altså lige i overkanten.
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 15:59

jopa, skrev:

> Milo har lige slikket en stor kokasse

Hvad skal den stakkel da ellers gører når du
ikke vil fodrer ham som en rigtig hund

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 20:01

On Thu, 27 Sep 2007 14:44:41 +0200, "jopa" <admin@jp-web.invalid>
wrote:

>Leyna skriblede følgende:

>Og så enda hvis Vaks har insekter

Vaks gider ikke ligge i sengen, og Hans lægger sig gerne i sin "egen"
seng, som står på mit værelse, såeh...
Næeh, det er de to "små", som absolut ikke er små mere. Oy er faktisk
meget større end Hans, men måske er det Hans der er krympet. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 27-09-07 16:53

On 27 Sep., 13:05, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:
> [...]
> --
> Leynahttp://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

For at komme lidt tilbage til tråden startemne )))

Da vi fik Fister var aftale at han ikke skulle være i sofaen og ej
heller i sengen. Det blev faktisk også overholdt og han blev på de
dertil indrettede hundetæpper der var lagt ved siden af sofaen og ved
siden af sengen.

MEN, så fik vi Møv og jeg ved ikke lige hvad der skete, men begge
"drenge" ligger og godter sig hver morgen i vores senge når vi vågner,
*LOL*

John, har du præstationsangst siden du ikke vil have tilskuer på, når
du dyrker alt det der sex ? *LOL*
Eller har du ikke en dør der kan lukkes ind til soveværelset, når du
natten lang dyrker alt det der sex ? *LOL*

Mvh Fru Larsen.

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 17:05

BorderTerrierMor skriblede følgende:
> John, har du præstationsangst siden du ikke vil have tilskuer på, når
> du dyrker alt det der sex ? *LOL*

Jeps
Kan ikke klare at se en kæmpehund ligge og slikke sig om munden

Nej seriøst soveværelset er hundefrit.
Til gengæld har han 150 kvm han kan bruge om natten, og er døren åben har
han ligeså meget ovenpå.

Jeg kan høre ham tøffe rundt om natten og så er jeg sikker på at der ikke
kommer nogen indbrudstyve

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 27-09-07 17:31

jopa, skrev:

> Jeg kan høre ham tøffe rundt om natten og så er jeg sikker på at der
> ikke kommer nogen indbrudstyve

Sådan er Tyson også, nok hans Schæferblod der gør at der skal passes
på om natten. Jeg har tit set ham ligge ude i haven om sommeren kl 3-4
om natten, så jeg sover helt roligt med døre og vinduer åbne
Angels sløve Rotteblod gør at hun sover igennem om natten,
hun mener nok at det er Tysons arbejde at passe på huset

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-09-07 18:10

"BorderTerrierMor" <BorderTerrier@Forum.dk> skrev i en meddelelse

> MEN, så fik vi Møv og jeg ved ikke lige hvad der skete, men begge
> "drenge" ligger og godter sig hver morgen i vores senge når vi
> vågner, *LOL*

Jeg kan da godt fortælle dig hvad der skete. Fister lærte simpelthen
at "Møv'e" sig op i sengen. LOL

Fra : Leyna

Dato : 27-09-07 20:09

On Thu, 27 Sep 2007 08:52:51 -0700, BorderTerrierMor
<BorderTerrier@Forum.dk> wrote:

>MEN, så fik vi Møv og jeg ved ikke lige hvad der skete, men begge
>"drenge" ligger og godter sig hver morgen i vores senge når vi vågner,
>*LOL*

Okay, så er jeg i det mindste ikke alene om problemet!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kong Kurt

Dato : 03-10-07 14:56

> [...]
>Eller har du ikke en dør der kan lukkes ind til soveværelset, når du
>natten lang dyrker alt det der sex ? *LOL*

Vi startede egentlig med at ville lære hundene at tælle til 2.
Altså, når der er 2 mennesker i sengen, så er der ingen hunde.
Når der kun er 1 menneske kan der godt blive et hjørne til et par
hunde.
Vi må dog konstatere, at hunde ikke kan tælle !

--

Hilsen
Kong Kurt

Fra : Kim Christensen

Dato : 27-09-07 18:46

On 27 Sep., 14:03, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Helt enig.
> Hvis det altså er en fedtet Schæfer som man har

Det er smadderhyggeligt med en 3-4 hunde i sengen. John ved ikke hvad
han går glip af, for hunde med en buet ryglinie er som skabt til at
ligge i ske. Det har jeg erfaret nu hvor jeg har en hund med buet
ryglinie...

Hilsen Kim

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 19:09

Kim Christensen skriblede følgende:
> John ved ikke hvad
> han går glip af, for hunde med en buet ryglinie er som skabt til at
> ligge i ske.

Nu har Milo ikke buet ryglinie.
Han har blot ekstra store forben

--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Kim Christensen

Dato : 27-09-07 18:48

On 27 Sep., 14:13, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:

> Ja hvis sådan en møgbeskidt schæfer har ligget og rodet rundt i jord og
> andet skidt så har den ikke noget at gøre i min seng.

Vil det sige at hvis Milo ikke har rodet i jord og andet skidt, så må
han godt;) ?

HIlsen Kim

Fra : jopa

Dato : 27-09-07 19:08

Kim Christensen skriblede følgende:

> Vil det sige at hvis Milo ikke har rodet i jord og andet skidt, så må
> han godt;) ?

Du må da godt låne ham et par dage hvis du har mere plads i sengen.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 19:58

> [...]
> adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset? De er altså lidt store
> at ha' liggende, og ind imellem ville lidt privatliv da være ønsket.

Har i plads til eller har i allerede en hundekurv i soveværelset ?

Hvis i har kan i måske lære Maggie, at bruge kurven, men det kræver nok en
del tålmodighed ellers er det vel bare ud af soveværelset- og vende
håndtagene, så de ikke hopper ind igen.

Vi har pt. 3 hunde i soverværelset- Fimbe sover i stuen og Coco på
børneværelset. Biva går ofte under sengen, når det bliver for varmt, men
Bingo, Bibi og Filur ( katten ) bobler gerne hele natten. Det kan også godt
blive lidt trængt nogengange og det er jo kun 1 ½ stor hund, så hvis i vil
være sikre på en god nattesøvn, er det nok nemmest, at lade dem sove uden
for soveværelset...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 20:03

On Thu, 27 Sep 2007 20:58:08 +0200, "Buffy" <Buffy( snabel a
)tjekmig.dk> wrote:

> [...]
>være sikre på en god nattesøvn, er det nok nemmest, at lade dem sove uden

Det er da ingen sag med 5 gulvtæpper i soveværelset - lige pt. har vi
feriebørn. Dog kan det være lidt af en stifinderopgave at finde en vej
ud til det lille hus, når trangen melder sig. De vil heldigvis ikke op
i sengen, da det bliver for varmt
--
Ivan Madsen
med to OES'ere i huset, som bare er vidunderlige.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 20:14

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> Det er da ingen sag med 5 gulvtæpper i soveværelset - lige pt. har vi
> feriebørn. Dog kan det være lidt af en stifinderopgave at finde en vej
> ud til det lille hus, når trangen melder sig.

Vi har et bette soveværelse, så der er ikke rigtigt plads til 5 tæpper.

>De vil heldigvis ikke op
> i sengen, da det bliver for varmt

Det vil vores så gerne, og de ligger der da også gerne alle 5, en lørdag
morgen.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 27-09-07 20:51

On 27 Sep., 19:10, "Tove Krieger" <minimiv_nosp...@privat.dk> wrote:

> Jeg kan da godt fortælle dig hvad der skete. Fister lærte simpelthen
> at "Møv'e" sig op i sengen. LOL
>
> --
> Venlig hilsen Tove
> Beware of people who dislike cats

Åhhhhhhhhhhh ja selvfølgelig var det Fister der lærte det og også
lærte det fra sig *LOL*

Mvh Fru Larsen.

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 27-09-07 20:55

On 27 Sep., 21:08, Leyna <le...@leyna.dk> wrote:

> Okay, så er jeg i det mindste ikke alene om problemet!
> --
> Leynahttp://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

Overhovedet ikke Leyna, men Fister og Møv fylder heller ikke så meget,
hvis ellers de ikke tror de skal ligge og slænge sig på ryggen, med
alle fire poter strittende ud *LOL*

Vi ved jo også godt hvad der skal gøres for holde hundene fra vores
senge............ MEN !!!!

Mvh Fru Larsen.

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 27-09-07 20:57

On 27 Sep., 18:05, "jopa" <ad...@jp-web.invalid> wrote:
> BorderTerrierMor skriblede følgende:

> Jeps
> Kan ikke klare at se en kæmpehund ligge og slikke sig om munden
*LOL* pral *LOL*

> [...]
> han ligeså meget ovenpå.
>
> Jeg kan høre ham tøffe rundt om natten og så er jeg sikker på at der ikke

Fister og Møv tøffer ingen steder, men vi kan især høre Fister når han
"trækker torsk i land" ))

Mvh Fru Larsen.

Fra : Per, Herringe

Dato : 27-09-07 21:32

I meddelelse: i03nf3p9f3amtof0ida7pqoa7tgbc9ahoj@4ax.com
skrev Leyna bl.a. (kan være lidt forkortet) :
> [...]
> adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset? De er altså lidt store
> at ha' liggende, og ind imellem ville lidt privatliv da være ønsket.

Det er nok sværet at "aflære" nu, men vores har lært at gå ned i fodenden og
vende ryggen til om onsdagen - så det er måske vejen frem

--
MVH Per, Herringe

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 28-09-07 05:27

"Per, Herringe" <per.herholdt@mailbox.dk> skrev i en meddelelse
>I meddelelse: i03nf3p9f3amtof0ida7pqoa7tgbc9ahoj@4ax.com
>
> Det er nok sværet at "aflære" nu, men vores har lært at gå ned i fodenden
> og vende ryggen til om onsdagen - så det er måske vejen frem

LOL!!
klog hund du har!.

Mvh. Marie -som hverken må have katte eller hunde med i sengen... /-:

Fra : BorderTerrierMor

Dato : 28-09-07 09:07

On 28 Sep., 08:31, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Det er såmænd bare et lille g, der har sneget sig ind så sætningen får sig
> en anden betydning en den, du havde tiltænkt den

Hmm hedder det ikke tryk-fejl *LOL*

Mvh Fru Larsen.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 28-09-07 11:10

> [...]
> adfærd, eller skal de helt ud af soveværelset? De er altså lidt store
> at ha' liggende, og ind imellem ville lidt privatliv da være ønsket.

Jamen jeg kunne da aldrig drømme om at have hunde i sengen....

I hvert fald, aldrig flere end 3 af gangen.

M.V.H....Benny..